![]() |
Citat:
|
Fint odds på den tvillingen! Blev pengar på den :clap:
|
Jag säger bara så.
Jennifer hade chansen att bli histoiskt ,men kretsen vill ha rn bet av kakan.:hurt: |
Citat:
|
Angående Örjan så vill jag minnas att vi diskuterade V86 för ett tag sedan. Örjan är taggad på storlopp, men i den grå lunken har han blivit lite gråare. Han har lyst av revanschlusta, den lille gubben i lådan, och som i alla år så levererar han...
|
Citat:
|
Grattis till Walmann, Örjan och alla andra inblandade. Men tycker ärligt talat att det blev ett tråkigt lopp. Ludde och Melander låste loppet och flera ekipage fick aldrig chansen. Mycket roligare när alla får chansen! Men grattis till alla vinnare. Själv lirade jag MT i försöket men rent sportsligt var finalen ganska tråkig.
|
Citat:
För oss, är det inget pris, aldrig, vi vill ha alla rätt men jag tror inte han förstår att pengarna han vann idag, betalar faktiskt du och jag. |
För Luddes del så hade det nog inte hjälpt att släppa ner Nuncio, för då hade den vunnit och Mosaique hade bara kunnat bli tvåa ändå.
|
Citat:
|
Yep. Fort. Föratt få veta bästa hästen , raka egna spår. 1609 meter fullgasrepa bäst vinner, lr separata lopp , bäst tid vinner ;) tråkigt som fan men då vet man vem som har bästa hästen tidsmässigt på 1609 meter. Örjan är bra när det gäller stora lopp. Spåret avgjorde mkt. Melanders häst kommer krossa det mesta om den stannar kvar i fattigsverige.
|
Synd att inte Svanstedt ville köra Nuncio i Elitloppet, då hade det varit klart! Å andra sidan hade oddset inte blivit mycket.
|
Citat:
Skulle inte Örjan (som de flesta andra) tända till mer när det vankas storlopp? Jag har full förståelse för detta. |
Citat:
|
Citat:
Jag tycker man ska va lika tänd oavsett prissumma på loppet. |
Inget större fan av Tillman men tycker att Royal Fighter var dagens roligaste. Heja Jennifer. Du var bra i dag.
|
Magic Tonight vinner Elitloppet. Men det enda man talar om är Nuncios prestation... :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Det var första intervjun på länge som Stefan Melander inte drev och lekte med alla.
|
Citat:
En gammal turgubbe, som kört in 38, 33, 35 och 39 mkr åren 2011-2014. Vad tyckte du om körningen i kvalet, när han tog ledningen över flera startsnabba hästar inklusive BBS Sugarlight. Det var den vinsten som lade grunden till innerspåret i Elitloppet. Till skillnad från gnällisar som dig - hyllar jag denne man idag! Örjan Kihlström är kanske den bästa kusken i Svewrige och i världen. Åtminstone idag.:hattenav: |
Tillman besviken, men vad hade hon förväntat sig när hon la sig på innerspår?
|
HaHa
Luddeintervju i liven efter loppet journalisten: Vad säger du om hästens lopp ? Ludde: Vad fan säger ni själva (enda svaret) ? 1,2 mkr var ändå ett bra tröstpris, men för Ludde räknas bara vinster. |
Citat:
|
Citat:
|
Hur mycket tror ni Örjan får betalt av Wahlman för detta?
|
Ludde sån jävla skön snubbe! Vinnarskalle deluxe kan inte annat än att bara älska den snubben!
|
Olle och Shooter m.fl som dissade Royal Fighter innan, gå hem och gör läxan. tycker hästen och kusken har bevisat vad dem är kapabla till.
Edit: Folk som alltid dissar Jennifer kan ju faktiskt sluta spela trav och börja äta bajs, hon är inte bäst, kommer aldrig bli bäst heller, men med det hon har och jobba med jobbar hon jävligt bra med. |
10,11,12 avslutar min dag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det är i princip omöjligt att sia om vinnaren i såna här lopp. Skiljer så otroligt lite mellan hästarna. Spårlotten avgör mycket.
|
hahaha Filmtokig :)
Alla kan äta bajs då i stort sett då. :clap: |
grattis alla som vann nåt under denna undeb. helgen.. ny vecka imor och nya tag..
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag har inte gnällt på Örjan idag! Däremot tycker jag inte att han gjorde något för att hyllas heller! Han hade snabbaste hästen på start x3! Du tror att han spetsade pga hans enorma kusk kompetens då eller? Alla utom Haugstad hade väl spetsat med den idag! ;) Nej skämt åsido..Örjan är en utav världens bästa kuskar när han är på det humöret men det hjälper inte när han kört som en påse nötter på sistone. |
Citat:
|