![]() |
Lannem Silje nya kallblodskungen.
Inte oväntat att Månprinsen skulle få sämsta loppet av dom 3. Skoryck hjälpte inte på Tekno Odin. Den fick ju ett mycket bättre lopp än Månprinsen. |
Där blev jag blåst på V4:an, då jag ändrade från Lannem Silje till Tekno Odin. Det var ju inga fel på Lannems form, snarare tvärtom.
|
En liten bit kvar till Järvsöfaks.....men hon är ju bara 5 år, så hon har tiden för sig...
Positionerna är viktiga...och viktigt att köra för position. Med nån som Björn Goop eller Erik Adielsson i sulkyn så hade Månprinsen suttit i spets istället. |
Det är på tok för många människor som är utrustade med mikrofoner kring banan, inte bara Per Skoglund som behöver en kurs i när han ska hålla truten.
|
Citat:
Vid ett enda tillfälle hörde jag Torbjörn J. efter ett uttömmande svar och en påföljande fråga "hur menar du då?" svara: "Du fick ju ett svar nyss!" Beklagligt nog är många förblindade av P.S.´s tidsmässigt onödigt långa exponering och Gudförklarar honom utan tillstymmelse till ifrågasättande av hans "insatser". |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Bestraffningar: Kolgjini Lutfi, 15000 kr, avstängning 150614-150616, felaktigt bruk av körspö.
Kolgjini Lutfi, 500 kr, för att ej ha haft fot i fotstöd. |
Skrivs på twitter nyss att det ryktas om erik a på nuncio....... ?????
|
Citat:
|
Citat:
Mycket rykten får man höra på skithuset men hoppas detta stämmer! |
Citat:
|
Citat:
Det får vi aldrig veta va? Jag tycker Månprinsen kom iväg bättre än väntat och gjorde ett bra lopp! Det betyder dock inte att han kunnat prestera bättre med Jorma, Goop eller Ulf Ohlsson i sulkyn! Tror det är få hästar som går sämre med en proffskusk faktiskt. |
Citat:
|
Bestraffningar: Takter Johnny, 15000 kr, avstängning 150614-150616, felaktigt bruk av körspö.
|
Tarzan kör Nuncio själv sa de precis. Däremot snackade han om att rycka skorna i intervjun.
|
Stefan Melander kör. Balanser inte anmälda ännu ser det ut som
|
Citat:
Lannem Silje var grymt bra helt enkelt, det går inte att säga annat. |
Citat:
|
Bestraffningar: Flåten Geir, 3000 kr, felaktigt bruk av körspö.
Mikkelsen Geir, 3000 kr, felaktigt bruk av körspö. INTE bara fransmän som bestraffas!! Lite nyansering o inblandning från Ludde, Takter och norska representanter. |
Citat:
|
Det är tur att det kommer upp lite andra kuskar till Valla så att de får ngn att bötfälla...
|
Stod och valde mellan Nuncio eller Maven. Hjärtat klappa lite extra för Maven av dessa två. 200kr Vinnare.
Nuncio kanske har flera extra växlar men kan INTE unna Melander den segern. Speciellt inte när han skall köra själv. Han är för mig den äckligaste inom travsverige. |
Det hade jag gjort!:)
|
Kolla in den här videon..... ca 4 sek in så flyger Ustonof du vivier´s ena sko till himlen.
http://www.atgplay.se/lopp/20150531-solvalla-v75?id=2 |
Citat:
|
Citat:
|
Så går det när man sätter upp en riktig kusk, SO!!;)
|
Vilket jävla oflyt man har jämt. Comte tappar travet när loppet ser ut att vara avgjort och förlorar därmed.
|
Där var spelvärde helt rätt ute
|
Min spik på v75! Men rök ju så det sjöng om det redan i avdelning 2
|
Gott!! Fint för V4an! Hoppas att jag klarar mig dock, har spelat för 60kr, har 2x2 kvar!
Nöjd kille:claps: Längessen man vann... |
Trist för Norman att hästen taktar ut med segern klar. Vinner Redén nästa så torskade jag V75 på det.
|
Ska dock inte ropa ut något i förskott! Sitter väldigt tunt inför de två sista. Och som vanligt lär man väl ryka! :cry:
|
Citat:
Tackar för länken. Det bara small till i vingen och jag tyckte mig se en sko flyga. |
Slänger in en dubbel 5,9 mot 7 Sitter med vinnare 500kr på Ludde och 300kr på nucio....spelat innan försöken
|
Där är ett typexempel på hur det kan gå när en bra häst får en proffskusk i sulkyn!
Serverad ett perfekt lopp och vinner! |
Citat:
Jag vet vilka som är bra. Hade jag inte sagt något hade tjänsterna varit borta, men vi ger och tar. |
Citat:
|