![]() |
Jag är bara chockad. Trodde inte det var möjligt. I bästa fall en finalplats om spets och släpp men vinna från dödens,nej fanns inte.
|
Vem fan var fyra?!?!!?
De är ju spännande!! |
Maven är ju otrolig!
|
Örjan är dom stora loppens man sannerligen. :hattenav:
|
Härligt! Väldigt bra för V75-värdet, men också två oväntade försöksvinnare måste jag säga.
|
Synd om Maven som aldrig får utdelning haha...
Alltid sånna sjuka lopp. Dödens, hårt tempo osv osv. |
Citat:
|
Maven var verkligen grym! Vilken insats!
|
Piss kusken van ,han är inte värd:gun_bandana:
|
Nu blir Magic Tonight spetsfavorit i finalen. Men tror Melanders häst vinner.
|
Magic Tonight, Maven, B.B.S. Sugarlight och vem mer?
|
Synd inte Voltigeur de Myrt kom ut och knep fjärdeplatsen..
|
Erik och Goop jobbade hårt på sina. Kan det ha varit Bret Boko som smugit med?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är det verkligen en vinstlott att få spets och Ludde tryckande utanpå? Känslan säger Maven som vinnare...
|
När öppnar ATG spel till Elitloppsfinalen?
|
Citat:
Som många här inne har nämnt blir Nuncio livsfarlig om Melander gör de viktiga ändringarna... |
Raffe säger att Magic Tonight siktar mot spår 1. Men den kommer ju att ta emot Mosaique Face. Vill Kihlström ha Ludde utvändigt? Örjan kanske var ärlig när han sa att han ville ha spår 8. ;)
|
Jag hoppas att jag har fel. Men en risk föreligger att någon till slut ber Per "stoppa pressarna" Skoglund att dra åt helv...
Många biter sig i tungan när de ger fullvärdiga svar på form o värmning och motfrågan kommer - Hur menar du då? - Jätte, jätte bra. Förklara för tittarna? Vad vill denne journalist ha? 77,3% eller 97,25%? Skulle någon säga 100%, och den inte vinner, så används ju det som ett motargument nästa gång. Allt för att göra "bra" Tv. |
Slänger in en V4:a också med spikar på Tekno Odin (då jag läste att Lannem Silje inte har toppform för närvarande) och I'm Just A Sund som jag fortsätter att tro ska leda runt om.
|
Citat:
|
Nuncio. Barfota fram och öppet huvudlag.
|
Citat:
|
1 Magic Tonight
2 Royal Fighter 3 Maven 4 Nuncio 5 BBS Sugarlight 6 Mosaique Face 7 Timoko 8 Vincennes Fiasko för fransmännen, men det är väl snarare kuskarna än hästarnas fel. Philippe Daugeard, vilken pajas! |
Citat:
|
Jag hoppas på BBS Sugarlight. Peter förtjänar en vinst! :clap:
|
Tror ni al dente körs i ledning om jonte laddas?
|
Citat:
|
Verkar som Tarzan har funderingar på att låta Per Skoglund köra Nuncio i finalen, lol
Tur att inte alla som intervjuas har så lite svar som Tarzan. |
Citat:
|
Citat:
|
Nu är det dags för dagens behållning. Jag hade tänkt stå över spel helt, men tvillingen 2-3 ser spelbar ut. Vi får se. Men lycka till Gunnar, alla tummar nu!
|
Vilka odds om någon av de tre musketörerna inte vinner elitkampen nu. I fjor blev det jätteskräll där om jag minns rätt.
|
Helge!
I rättvisans namn. Bestraffningar för den svenska drivern i försöket! |
Citat:
|
Citat:
|
Bara att lyfta på hatten för Silje. Månprinsen var grym också, med ett till varv så vinner han...
|