![]() |
Citat:
Min känsla är att om det inte ska bli jackpot idag så måste den torska. |
Tar ställning och spikar 9 i v75 1
|
Citat:
Precis samma aviserat på Royal Fighter. Plastade hovar i försöket. Gick väl barfota utan plast senast. |
Fan vad epigt med den där kärringkören som sjunger. Jag skäms :skamsen:
Kunde dom inte ha tagit dit Loa Falkman för nationalsången? |
Citat:
Det finns hur många kombinationer som helst som gör att det inte blir jackpot om den vinner, men tror du på favoriter rakt igenom så bör du antingen avstå spel eller lira flerkupong. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kör en spiklös V5a. A hästar: Båths i avd 1, Dante Boko (2), din spik i avd 3, och spetsfavoriterna i elitloppsförsöken (M Face och BBS S). 2 av dom måste vinna. |
|
Kanonvärmning på Billie, bara att spika då hur jävla tråkigt det än är...
|
Citat:
Har svårt att sära på norskarna, men det får nog bära eller brista med barfota på Tekno helt enkelt! Första loppet helgaddar jag med utgång på fransosen, de flesta är ju helt oskrivna där och det finns vinstchans på alla kanter. |
Jag singlar Paramount och Billie de Montforte på V5.
|
Usch. Nu verkar det regna på Solvalla. Hoppas verkligen att det bara är en skur som inte kommer förstöra banunderlaget idag också.
|
Fan är Nybrink?! Stela raffe i studion drar ju ner betyget! Vill ju se badet så klart :)
|
Citat:
|
Hur startsnabb är daley lovin egentligen? Hinner han ikapp al dente och Sylvester eller riskerar han att bli låst längre bak?
|
Citat:
|
Citat:
|
Hela vägen nu Jorma!
|
Blir det regnbana så vinner Månprinsen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Fransyskan Bille de Montfort blir svårslagen i V75-1. Hon värmde strålande när hon fick sträcka ut i 1.06-fart över upploppet. Plus även för Heavens Door som var lugnare än i tidigare värmningar. Minns att hon vann på 1.09,2 i fjol med Åke Svanstedt i sulkyn.
/http://www.alingsastidning.se/2015/05/folj-elitloppsfesten-hos-at/ |
Citat:
|
BdM har "bara" 60% på sig på V5-spelet. Frågan är väl vem som kan utmana. Juanita Hanover? Demanding Sam? Nelson Nora? Det är ju inga vidare formrader på motståndet.
|
Citat:
|
Citat:
Den lilla mängd regn har nog gjort banan än bättre, lär nog bli rekordtider idag? |
Citat:
|
Citat:
|
Hoppas att Örjan inte vinna non.:evilgrin39:
|
Citat:
|