![]() |
Jag vill ju se Nuncio eller Mosaique Face vinna Elitloppet, så jag kör en tvilling i nästa: 7 mot 1,4.
|
Citat:
|
Citat:
2. Man måste förstå vad man ser. |
Vilket jävla drygarsele han är den där fransmannen. :gun_bandana:
|
Citat:
Problemet är att det blir sanslöst dyrt att spela så för riktiga pengar. Skulle gissa att det kostar ca 30 tkr att rygga alla de tre stora betaltjänsternas spelförslag till varje V75 omgång och man ska då ha rätt stora spelkassor för att ha råd att vänta något år på ev återbäring, även om det då kan blir riktigt stora pengar. Alla betaltjänsterna skryter ju i alla fall om i marknadsföringen om hur bra deras V75 spel går långsiktigt. Stämmer det så gör dom ju rätt som spelar (föreslår spel) som dom gör |
|
Spetsa nu Tillman!:p
|
Citat:
|
Jag tycker Nuncio ser riktigt fin ut.
|
Fy fan vad mäktigt TILLMAN!!!!
|
Magiskt....!!!
|
Helvete Tillman
|
VILKET JÄVLA LOPP! Jävlar vilken insats av Royal, sitter med gåshud nu!
|
Det trodde jag inte, men det var ju bra för V75.
|
Faen va cool hon är Tillman, och vilken häst!
|
KIING TILLMAAAAN!:smoke:
|
Nuncio...? Kunde ingenting ju... Eller så körde han inte på hästen.
Tror fortfarande inte Tillman vinner Elitloppet... |
Nu vinner Melander elitloppet. Från skor och öppet huvudlag till barfota runt om och helstängt i finalen. Dom andra hade redan dragit alla växlar i försöket.
|
Royal Fighter, Mosaique Face, Nuncio och Vincennes vidare.
|
SÅ fruktansvärt underbart!!!
Fy fan vad jag unnar Tillman och Royal Fighter detta!! |
Citat:
|
Tillman!! Jävl.... va gött. Nu klarar inte ens Ludde av köra i den enda position familjen klarar av. - Snöret till norsken gick av. Jo, jag tackar jag
|
Asså, förmodligen är Nuncio vinnaren av detta scenariot. Alla som hyllar Tillman och hästen. Jovisst! Grymt att vinna från dödens, grymt av henne framförallt. Men denna glädjen lär va kortvarig. Jaaaa, jag är negativ. Men när Nuncio bara GLIDER in som tvåa, tillsynes helt okörd. Fattar man vad denna kan underrätta i finalen om den bara är som den ska o inte floppar.
|
var det någon man kan acceptera att man rök på V75.an så var det på Royal Fighter.. vilken insats från dödens
|
I nästa tror jag att B.B.S. Sugarlight, Nahar, Maven och Timoko går vidare.
|
Citat:
|
Tillman är så jävla fantastisk! Royal Fighter all the way nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Jag gillar verkligen inte Tillman, men man kan verkligen inte undgå att imponeras av hästens insats, otroligt bra och totalt överraskande.
|
Härligt Jennifer!! Magisk insats! Sånt värmer i strilregnet... Åter till träningspasset ute..
:clap::clap: |
Citat:
Men håller med dig, som vanligt... :whistling: Nuncio gjorde INGENTING. Asså om det ska finnas någon logik, så finns det typ 3 växlar till och hämta. Den kanske inte vinner. Men jag kan garantera att Royal Fighter inte vinner. Jag är inte mycket för sånna här smöriga folkets häst historier. Riktigt smörigt... |
Citat:
Idiot! |
Märkligt lite V75-streck på Nahar och Timoko. Tror jag lirar lite vinnare på Nahar i försök 2.
|
Varken Takter eller Kihlström lär väl ladda i försöket? Då är 2 ggr pengarna på BBS bra betalt....
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Spelar en peng på Timoko här...hoppas BBS blir kvar bakom Brett Boko/Magic Tonight, kul för värdet i så fall...
|
Citat:
Kan man inte uppskatta det måste man vara en jävligt tråkig och bitter människa! Jag tror absolut inte att Royal vinner finalen men å andra sidan har ju alla staketexperter hittills hävdat att hästen inte ens hade i försöket att göra så enbart det skänker stor glädje! |
Ja man måste ha respekt för Tillman och hästens insats. Bronshäst som sagt, ska inte kunna tävla i dom här sammanhangen. Men form slår klass som alltid.
|
Citat:
Alltid dessa påhopp, tråkig och bitter? HAHA, jaja.. Sandlådenivå som vanligt. BBS Sugarlight är en Klass 1 häst... Jahopp.. Hästar utvecklas! Wtf... Stör mig på denne särbehandling, typiskt i travsporten. |