|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Vad tror ni om R.G's Thunderbolt som spik på v4? Startsnabb?
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Inte borta, den har chans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Vädret utanför mitt fönster är på Valla 10 min senare. Just nu halvsol och 12 grader.
Allt ser ut att bli detsamma resten av tävlingarna. |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Det är ju lite som att Ferrari skulle utrusta sina F1-bilar med en Mercedesmotor! Han kommer vinna stora lopp, tro mig. Kunde Jop vinna så mycket med Järvsöfaks så...
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Adrian körde smart och gasade inte som jag hade trott. Paramount är en bit från formen.
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Oj Oj, "Hyfsad" barfota runt om ffg effekt på Dante Boko.
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Jag är övertygad om att den lille tränaren, som är en äldre herre och med meriter som många bara kan komma att drömma om, gör sitt till för populariteten också.
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Banned
|
I vissa lopp kommer man undan med vad som helst...men hon accade bra när hon fick luckan, Vincennes.
https://www.youtube.com/watch?v=7OevLO1iktk Och avslutningen senast i Finland har ni redan sett förstås. typ 1.07 sista 400? |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Mina V75 drag
Avd 1 Spikar 6 Billie De montfort , borde vara överlägsen Avd 2 Tar med alla , dragen är 7 Nuncio som är en av mina favoriter tills slutsegern. 3 Vincennes som är ruskigt speedig. samt 2 Support Justice , verkar bli bortglömd idag. Avd 3 Tar med alla även här . dragen 2,4,7. Känsla för att BBS kan fela i starten. Tillman lär väl hjälpa till att stressa farten också. Avd 4 Spik Lannem Silje 30% känns som en bra värdespik. Avd 5 Tar med 9 hästar på ramen och sätter 3 drag som A. 1 Amor Winner, 9 For pleasure As samt 10 West Wing. Avd 6 Tar med samtliga 9 och sätter 3 drag som A. 3 Exceed GT, 6 RGs Thunderbolt samt rysaren 7 Camelot Sisu Avd 7 Låser på 3 Drag 2 Sylvester America som alltid är bra, 4 Paymybills Diamant Holländska hästarna brukar kunna vara ruskigt bra i förhållande till sina insprungna pengar. Samt 9 Kapow Hannover som lär ha bra chans om täthästarna kört lite för fort. Lycka till allihop |
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Citat:
Registrerat spel Datum: Söndag 2015-05-31 Bana: Solvalla, omg. 46 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 2 4 Dante Boko Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
|