|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#271 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Banned
|
Nu är det dags för dagens behållning. Jag hade tänkt stå över spel helt, men tvillingen 2-3 ser spelbar ut. Vi får se. Men lycka till Gunnar, alla tummar nu!
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Vilka odds om någon av de tre musketörerna inte vinner elitkampen nu. I fjor blev det jätteskräll där om jag minns rätt.
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Helge!
I rättvisans namn. Bestraffningar för den svenska drivern i försöket! |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Banned
|
Jag tycker han ska sätta upp Cattis, så att det kan bli en kusk i finalen (bakom Nuncio)....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2) |
|
|
|
|
|
#278 |
|
Bara att lyfta på hatten för Silje. Månprinsen var grym också, med ett till varv så vinner han...
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Lannem Silje nya kallblodskungen.
Inte oväntat att Månprinsen skulle få sämsta loppet av dom 3. Skoryck hjälpte inte på Tekno Odin. Den fick ju ett mycket bättre lopp än Månprinsen. |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Där blev jag blåst på V4:an, då jag ändrade från Lannem Silje till Tekno Odin. Det var ju inga fel på Lannems form, snarare tvärtom.
|
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Banned
|
En liten bit kvar till Järvsöfaks.....men hon är ju bara 5 år, så hon har tiden för sig...
Positionerna är viktiga...och viktigt att köra för position. Med nån som Björn Goop eller Erik Adielsson i sulkyn så hade Månprinsen suttit i spets istället. |
|
|
|
|
|
#282 |
|
Det är på tok för många människor som är utrustade med mikrofoner kring banan, inte bara Per Skoglund som behöver en kurs i när han ska hålla truten.
|
|
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Citat:
Vid ett enda tillfälle hörde jag Torbjörn J. efter ett uttömmande svar och en påföljande fråga "hur menar du då?" svara: "Du fick ju ett svar nyss!" Beklagligt nog är många förblindade av P.S.´s tidsmässigt onödigt långa exponering och Gudförklarar honom utan tillstymmelse till ifrågasättande av hans "insatser". Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jessi82 (+100) Senast redigerad av hoola den 2015-05-31 klockan 16:13. Anledning: Fel initialbokstav |
||
|
|
|
|
|
#284 |
|
Inte en chans, Silje hade hur mkt kvar som helst, det hade inte Månprinsen. Ett varv till så är han inte ens tvåa. Var ju helt slut o nära o tappa andra platsen.
|
|
|
|
#285 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|