|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#316 |
|
Där är ett typexempel på hur det kan gå när en bra häst får en proffskusk i sulkyn!
Serverad ett perfekt lopp och vinner! |
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Ni ska lyssna på pappa.
Jag vet vilka som är bra. Hade jag inte sagt något hade tjänsterna varit borta, men vi ger och tar.
|
|
|
#318 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
Nej men ska man räkna in alla "om" så skulle man kunna lägga ner lirandet.
|
|
|
|
|
|
|
#321 | |
|
Citat:
![]() ![]()
|
|
|
|
#322 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
Jag chansar med att Malmqvist ställt i ordning Sucre. Helstängt och skoryck bak tyder på det och då kan det bli spets.
Sen får man lira på att barfota runt om på Al Dente är vad som behövs för att den ska tända till igen. Den lär i alla fall inte missa spets och det vore fantastiskt kul om den fick vinna T Hannés eget minneslopp så ligger lite sympatispel i det. Registrerat spel Datum: Söndag 2015-05-31 Bana: Solvalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 301 Avd Ordinarie hästar 1 5 Sucre 2 1 Al Dente Vadet gäller startnummer 1 x 40,00 kr Totalt: 40,00 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tamuli (+10) |
|
|
|
|
|
|
#325 |
|
Nej, men det var inte kuskförändringen som gjorde att den vann, utan det faktum att Comte tappade travet efter ett väldigt bra lopp.
Senast redigerad av Shooter den 2015-05-31 klockan 16:38. |
|
|
|
|
|
|
#327 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
Jag tror Takter vinner nästa oxå!
Hoppas dock på Sucre! 6 mot 2, 4 på dubbeln! Senast redigerad av Speedyearl den 2015-05-31 klockan 16:39. |
|
|
|
|
|
|
|