|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#406 | |
|
Citat:
Goops gick ju som ett jehu till andra plats.Körde han slut på hästen? Klona Björn!!! |
||
|
|
|
|
|
#407 |
|
Hjärtat säger Royal men huvudet säger Magic!
Hoppas även på BBS. |
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
Efter att ha sett provstarterna säger jag att Maven vinner. Timoko blir tvåa. BBS Sugarlight blir trea.
Får se om jag får rätt...
|
|
|
|
|
|
|
#409 |
|
Hoppas av hela mitt hjärta att Ludde får vinna Elitloppet nu, det är han verkligen värd efter alla storartade insatser som han har gjort för svensk travsport, Kör så¨det ryker LUDDE!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#410 |
|
Banned
|
Både Royal Fighter och Maven går nedåt 1.07 sista 700 - Melanders går nedåt 1.06 sista 500. Blir det ett Gumball-lopp så vinner väl RW men det hade varit lite spännande att se Raffin, Untersteiner och Snygg-Johnny gasa lite ordentligt, från start. Förstärkt med Tillman och Kolgjini....så att det blir lite tröttare ben till slut än i försöken, då kan nog t o m Tarzan få vara med i segerstriden.
|
|
|
|
|
|
#412 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#413 |
|
Många ston inkvalade i finalen: Jennifer, Maven och Vincennes.
Hoppas nån av dom vinner!
|
|
|
|
|
|
|
#416 |
|
Gryyyyyymt lopp!!!!!
Luddes va grym! Melanders grymmare!! Men likaväl så vinner Örjan!! |
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Jävlar vad bra Nuncio var och därpå Mosaique Face! Det var ju de två jag ville skulle göra upp, men tyvärr så blev det invändig häst.
|
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
Waowwwww vilken final. Tarzans häst i 3e spår utan rygg nästan hela loppet och Mosaique Face grym från dödens så det var tre hästar som verkligen alla förtjänade att vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Citat:
|
||