|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#421 |
|
Ska man snacka om moralisk vinnare så var det utan tvekan Nuncio! Jag blev förtjust i den hästen första gången jag såg den. Jävlar vilken pålle. Det ska inte gå att göra ett sådant lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+3) |
|
|
|
|
|
|
#422 |
|
SÅÅÅÅÅÅÅÅJA MAGI!!!
|
|
|
|
|
|
|
#423 |
|
Trist igen när bästa hästarna inte får vinna. Elitloppet borde ha egna spår, fasta så bara starkaste och bästa hästen vinner , 1609 meter rakt fram. Eget spår. Bäst häst vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#425 |
|
Och så fanns det de som tyckte att Elitloppet i år skulle bli ett skräplopp.
|
|
|
|
|
|
|
#426 |
|
Banned
|
Ja, nu kan både Untersteiner och Tillman åka hem med helt obrukade hästar. Kul att ni kunde vara med!
|
|
|
|
|
|
#427 |
|
Där tävlades det iaf. De flesta hade nog gett upp i Melanders sits och backats sist men hysteriskt bra lopp. Enorm prestation
|
|
|
|
|
|
|
#428 |
|
Nuncio är det värsta jag sett, det där är helt sjukt, helt sjukt.
Vilket lopp!! |
|
|
|
|
|
|
#429 |
|
Undrar hur det gått om Tarzan satt upp Erik bakom Nuncio.
|
|
|
|
|
|
|
#430 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#431 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#432 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#433 |
|
Trion satt som en käftsmäll men hade givit bättre med ludde som vinnare
|
|
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Citat:
Bara för att man kritiserar en kusk betyder ju inte det att han är oduglig?! I vad består kuskinsatsen som är så stor idag då menar du? SOS x3?! Senast redigerad av Speedyearl den 2015-05-31 klockan 17:50. |
||
|
|
|
|
|
#435 |
|
Då var det ingen bra matchning att låta hästen gå flera stenhårda lopp i stället för att spara krafterna till just idag. Jag köper varken Spelvärdes eller TT´s tips.Jag konstaterar bara att de spikade denna häst och då utgår jag ifrån att de måste haft skäl till det.
|
|
|
|
|
|
|
|