|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Min känsla är att han har utvecklat startsnabbheten från ifjol, och att Gunnar aldrig riktigt har laddat med honom i lopp tidigare (påstår han själv i alla fall). Kommer absolut inte vara snabbast från start, men jag tror i egenskap av att bra spår att han kan komma vettigt till ändå. Kommer han bara vettigt till så tror jag han maler ner både Silje och Odin från dödens om det så krävs. Känslan då jag sett honom tävla dom senaste 2 åren är att hästen på sin höjd har gått på 70-80% av maxkapaciteten. Skulle Gunnar begära allt av hästen och det stämmer för dagen så kan vi få bevittna något sjukt bra på söndag.
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
![]() Men det är helt klart kuskminus där hur som haver. Gillar Gunnar som människa, jättehärlig personlighet, men nog hade det varit spännande att se en riktig kusk bakom en så bra häst. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Han är ju radiostyrd av kärringen tyvärr. Gunnar alltså. Därav så passiv
. Jag hoppas verkligen Månprinsen vinner på Söndag. Men tyvärr så ser jag det som en näst intill omöjlig uppgift. Såhär bra är han inte.
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Undrar vad Next to none sib får för V odds.
|
|
|
|
#38 |
|
Mamma ringde och undrade om oddset hon hade fått var bra, 50 ggr pengarna på att BBS vinner elitloppet. Ja, det är rätt bra.
Önskar jag med var spågumma ibland
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Twitter: @Batmantyp Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Jag har gjort precis som din mamma 😃 50 svängar ser bra ut i dagsläget 😎
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Elitkampen:
Mycket intressant info i den färska artikeln på atg.se. Barfota runt om för första gången någonsin på Tekno Odin. Tror man det slår rätt som tränaren så har man ju en kul spik på söndag. ................ Sparad extraväxel Alla pratade om mötet mellan Månprinsen A.M. och Lannem Silje i Elitkampen. Att kallblodskungen från Norge närmade sig formen efter en liten svacka var mindre känt. I elfte timmen före Elitkampen, slog så Tekno Odin till med ett världsrekord hemma i Norge för ett par veckor sedan. Sjuåringen noterade tiden 1.20,2 över 1 680 meter i ett lopp på Sörlandet. En kapning av svenske Järvsöfaks voltstartrekord med tre tiondelar. - Jag kände hemma att han var på väg upp i form och ett test med att köra honom utan skor i träningen föll väl ut. Han sprang otroligt fort alltså! Han behövde det loppet i kroppen inför Solvalla och vi sparade också skorycket till Elitkampen. Det blir första gången han tävlar skolös på Solvalla och jag tror att det ska bli en extra växel. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Det är väl samma sak.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Begemot Frido kommer strykas V75-6.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|