|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Konstigt att Månprinsen är mest spelad i loppet. Tippar verkligen folk så mycket med hjärtat? Jag hoppas givetvis att han krossar norskarna men i detta lopp är han en tredjehandare outsider. Tekno Odin känns som en spelvärd spik annars.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Jag hittar inga spikar alls. Jag var inne på 6 i första, men jag har inte hittat något mer om frågetecknet för att stallets hästar underpresterat på senare tid. I mitt tvåhästarslopp, V75-6, bestämde jag mig för att singla 6 R.G.'s Thunderbolt på rent kuskvillkor (nr 2 åkte). Sedan började jag hitta positiva saker om Cameloten och velar nu. Mosaiquen blir överspelad. Jag spikade den förra veckan, men nu gråter jag över procenten. I andra försöket ser jag ingen som inte kan vinna... For pleasure as resultatrad... nej, den kan jag inte heller spika. Det känns hjälplöst. |
||
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Tekno Odin och Daley Lovin var spikar när listorna släptes, står fast!
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Speedyearl (+5) |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Jag tyckte att Berghs hästar underpresterade igår. Kan han ha nåt skit på gång som sätter ner dom och i så fall kanske man helt kan ta bort dom hästarna idag? Eller bygger han bara upp för ett fint vinnarodds på Nahar, kanske??
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Daley borde ha en bra chans men det blir ingen ledning från spår 6 så lite skeptisk är jag. Finns fler hästar i det loppet som kommer gå låga tider idag.
Pallar inte sitta med spik på Redèn i sista så det får bli gardering! |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
Har dock svårt att se att Nahar skall vinna idag..å andra sidan är det Bergh!
|
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Tveksam till V75 idag då det nog är stor jackpotrisk. V5 däremot ser spännande ut för i V5-1 känns det ruskigt intressant med skorycket på Svante Båths häst i ett på förhand mycket öppet lopp. Chansspikar man den så sitter man bra till. Tre av V5 loppen är de tre första V75 avdelningarna så man ska ha med elitloppsförsöken även på den bongen. På V5 finns ingen jackpotrisk utan 70 procent tillbaka till spelarna även vid favoritparad (bara 26-39 procent tillbaka till spelarna om det blir så på V75).
Från Båths hemsida: Shafina Hanover: (Lopp 5) Har varit jättefin i bägge starterna för mig och hon har verkligen varit en positiv överraskning. Normalt så ska hon bara bli bättre och bättre och det blir intressant att se vad hon kan göra här. Jag håller henne som en outsider och på en garderad bong tycker jag att hon är värd ett streck. Barfota runt om för första gången. |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
I V5-1 är det nog hans häst som är den troliga ledaren, knappast Båths, så kanske säkrast att ta med båda om det inte skulle bli körning. |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Tips från coachen: Strecka de som vill vinna elitloppsförsöken i dag
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Har ni läst det här.....
6 Billie de Montfort (Eric Raffin) är en fantastiskt bra häst. Det är det bästa stoet i sin kull. Så det bara sjunger om det. Har tampats bra, och varit tvåa, bakom Bold Eagle som har varit omöjlig att slå. Har gjort det bra nästan jämt. Normalt förlorar hon inte. Men det finns en brasklapp. Möjligen att det är något skit i Guaratos stall, för flera av hans andra hästar har varit sämre än vanligt. Under Elitloppshelgen duger det inte om man inte är på topp. Normalt så vinner hon. Men en brasklapp, säger Anders Lindqvist som är vårt svenska Frankrikeorakel. |
|
|
|
|
|
|
|