Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-30, 22:09   #61

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Konstigt att Månprinsen är mest spelad i loppet. Tippar verkligen folk så mycket med hjärtat? Jag hoppas givetvis att han krossar norskarna men i detta lopp är han en tredjehandare outsider. Tekno Odin känns som en spelvärd spik annars.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 22:52   #62

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joback1 Visa inlägg
Extremt ot, men har Björn Goop någon gumma?
Vet inte hur det är nu, men han hade iaf en tjej tidigare som han bodde med i sin lägenhet i centrala Gbg
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 23:10   #63

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Konstigt att Månprinsen är mest spelad i loppet. Tippar verkligen folk så mycket med hjärtat? Jag hoppas givetvis att han krossar norskarna men i detta lopp är han en tredjehandare outsider. Tekno Odin känns som en spelvärd spik annars.
Oavsett vilken; hittar du en spik i det loppet är det automatiskt spelvärde med de procentsatserna, tycker jag.
Jag hittar inga spikar alls. Jag var inne på 6 i första, men jag har inte hittat något mer om frågetecknet för att stallets hästar underpresterat på senare tid.
I mitt tvåhästarslopp, V75-6, bestämde jag mig för att singla 6 R.G.'s Thunderbolt på rent kuskvillkor (nr 2 åkte). Sedan började jag hitta positiva saker om Cameloten och velar nu.
Mosaiquen blir överspelad. Jag spikade den förra veckan, men nu gråter jag över procenten. I andra försöket ser jag ingen som inte kan vinna...
For pleasure as resultatrad... nej, den kan jag inte heller spika.
Det känns hjälplöst.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 23:18   #64

AMHCs avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 2076
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tror Lannem Silje tar grabbarna. Snabbare ut än Tekno Odin och tar en längd. Kommer inte ens bli favorit, bra spik.
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 23:28   #65

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2726
Standard

Tekno Odin och Daley Lovin var spikar när listorna släptes, står fast!
Gammal 2015-05-31, 00:01   #66

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AMHC Visa inlägg
Tror Lannem Silje tar grabbarna. Snabbare ut än Tekno Odin och tar en längd. Kommer inte ens bli favorit, bra spik.
Jag kommer spika Månprinsen för att jag inte kan gå emot patrioten i mig. Sen att det är helt jävla korkat kan inte hjälpas
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Speedyearl (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 09:04   #67

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4510
Standard

Jag tyckte att Berghs hästar underpresterade igår. Kan han ha nåt skit på gång som sätter ner dom och i så fall kanske man helt kan ta bort dom hästarna idag? Eller bygger han bara upp för ett fint vinnarodds på Nahar, kanske??
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 09:41   #68

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Daley borde ha en bra chans men det blir ingen ledning från spår 6 så lite skeptisk är jag. Finns fler hästar i det loppet som kommer gå låga tider idag.

Pallar inte sitta med spik på Redèn i sista så det får bli gardering!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 09:43   #69

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Jag tyckte att Berghs hästar underpresterade igår. Kan han ha nåt skit på gång som sätter ner dom och i så fall kanske man helt kan ta bort dom hästarna idag? Eller bygger han bara upp för ett fint vinnarodds på Nahar, kanske??
Var väl egentligen bara Geisha Sund som underpresterade? Och den måste ju gå ur form för eller senare så det kanske är så att den är på nedgång...

Har dock svårt att se att Nahar skall vinna idag..å andra sidan är det Bergh!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 09:51   #70
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg

Hörde en seger-intervju med Jocke Lövgren för ett tag sedan där han framhöll hur viktigt det var att lära in "rätt vanor" direkt med hästarna. Det är mycket svårare i efterhand.
Och när tänker Jocke börja med det?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 10:34   #71

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Tveksam till V75 idag då det nog är stor jackpotrisk. V5 däremot ser spännande ut för i V5-1 känns det ruskigt intressant med skorycket på Svante Båths häst i ett på förhand mycket öppet lopp. Chansspikar man den så sitter man bra till. Tre av V5 loppen är de tre första V75 avdelningarna så man ska ha med elitloppsförsöken även på den bongen. På V5 finns ingen jackpotrisk utan 70 procent tillbaka till spelarna även vid favoritparad (bara 26-39 procent tillbaka till spelarna om det blir så på V75).

Från Båths hemsida:

Shafina Hanover: (Lopp 5) Har varit jättefin i bägge starterna för mig och hon har verkligen varit en positiv överraskning. Normalt så ska hon bara bli bättre och bättre och det blir intressant att se vad hon kan göra här. Jag håller henne som en outsider och på en garderad bong tycker jag att hon är värd ett streck. Barfota runt om för första gången.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 10:50   #72

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tveksam till V75 idag då det nog är stor jackpotrisk. V5 däremot ser spännande ut för i V5-1 känns det ruskigt intressant med skorycket på Svante Båths häst i ett på förhand mycket öppet lopp. Chansspikar man den så sitter man bra till. Tre av V5 loppen är de tre första V75 avdelningarna så man ska ha med elitloppsförsöken även på den bongen. På V5 finns ingen jackpotrisk utan 70 procent tillbaka till spelarna även vid favoritparad (bara 26-39 procent tillbaka till spelarna om det blir så på V75).

Från Båths hemsida:

Shafina Hanover: (Lopp 5) Har varit jättefin i bägge starterna för mig och hon har verkligen varit en positiv överraskning. Normalt så ska hon bara bli bättre och bättre och det blir intressant att se vad hon kan göra här. Jag håller henne som en outsider och på en garderad bong tycker jag att hon är värd ett streck. Barfota runt om för första gången.
Bara ta med Westgårds hästar då, helvete vilken insats av Red Team Rex!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 10:54   #73

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Bara ta med Westgårds hästar då, helvete vilken insats av Red Team Rex!
Ja, men även den finske Love You hästen (som jag lirade) som dom ryckte skorna på var grym från dödens, men inte lika bra som vinnaren.

I V5-1 är det nog hans häst som är den troliga ledaren, knappast Båths, så kanske säkrast att ta med båda om det inte skulle bli körning.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 10:56   #74

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3047
Standard

Tips från coachen: Strecka de som vill vinna elitloppsförsöken i dag
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 11:01   #75

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15851
Standard

Har ni läst det här.....

6 Billie de Montfort (Eric Raffin) är en fantastiskt bra häst. Det är det bästa stoet i sin kull. Så det bara sjunger om det. Har tampats bra, och varit tvåa, bakom Bold ­Eagle som har varit omöjlig att slå. Har gjort det bra nästan jämt. Normalt förlorar hon ­inte. Men det finns en brasklapp. Möjligen att det är något skit i Guaratos stall, för flera av hans andra hästar har varit sämre än vanligt. Under Elitloppshelgen duger det inte om man inte är på topp. Normalt så vinner hon. Men en brasklapp, säger Anders Lindqvist som är vårt svenska Frankrikeorakel.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td