Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-31, 13:05   #121

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Senaste rapporten är att de laddar och vill köra i spets. Resan gått bra, ätit och druckit, barfota runt om direkt i försöket.
Men plastade hovar väl i försöket ? Det är väl inte riktigt barfota, men nästan.
Precis samma aviserat på Royal Fighter. Plastade hovar i försöket. Gick väl barfota utan plast senast.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 13:09   #122

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Fan vad epigt med den där kärringkören som sjunger. Jag skäms
Kunde dom inte ha tagit dit Loa Falkman för nationalsången?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 13:11   #123

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Din spik i avd 1 har 65 procent av insatserna. Är det verkligen spelvärt ? Tänk på att alla de ansedda betaltjänsterna inte köper det och någon av dom rankar den inte ens etta.

Min känsla är att om det inte ska bli jackpot idag så måste den torska.
Vore det inte värt det så skulle jag inte spika den. Det är oerhört svårt att hitta spikarna idag och då behövs det åtminstone en häst att kunna luta sig emot. Betaltjänsterna (ansedda eller inte) är jag inte mycket för som du vet. De måste gå emot "klara" spikar för att kunna sälja. Att de sedan själva spelar annorlunda har vi ju sett bevis på. Jag tror inte du ska hänga upp dig så mycket på hur betaltjänsterna tippar, utan bilda dig en egen uppfattning om loppen. Det kommer du att vinna på i längden.

Det finns hur många kombinationer som helst som gör att det inte blir jackpot om den vinner, men tror du på favoriter rakt igenom så bör du antingen avstå spel eller lira flerkupong.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 13:12   #124

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Men plastade hovar väl i försöket ? Det är väl inte riktigt barfota, men nästan.
Precis samma aviserat på Royal Fighter. Plastade hovar i försöket. Gick väl barfota utan plast senast.
Ingen koll på Brets men då gäller samma BBS Sugarlight som fått sina plastade av specialhovslagaren.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 13:13   #125

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Vore det inte värt det så skulle jag inte spika den. Det är oerhört svårt att hitta spikarna idag och då behövs det åtminstone en häst att kunna luta sig emot. Betaltjänsterna (ansedda eller inte) är jag inte mycket för som du vet. De måste gå emot "klara" spikar för att kunna sälja. Att de sedan själva spelar annorlunda har vi ju sett bevis på. Jag tror inte du ska hänga upp dig så mycket på hur betaltjänsterna tippar, utan bilda dig en egen uppfattning om loppen. Det kommer du att vinna på i längden.

Det finns hur många kombinationer som helst som gör att det inte blir jackpot om den vinner, men tror du på favoriter rakt igenom så bör du antingen avstå spel eller lira flerkupong.
Var ju nån här som skrev att tränaren har haft skit i stallet och att flera hästar underpresterat på sistone.
Gammal 2015-05-31, 13:14   #126

Standard

Citat:

Jag tror på stor jackpotrisk idag och kommer lira V5 och V4 istället där allt i vinstpoolerna går tillbaka till spelarna och inte flyttas till Östersund. Då är men med och spelar i alla V75 loppen ändå. Extra V75 känns inte som ett bra spel för mig om jag inte har spikalternativ som inte är favoriter, men vad jag tycker är såklart inget facit.
Gammal 2015-05-31, 13:15   #127

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Var ju nån här som skrev att tränaren har haft skit i stallet och att flera hästar underpresterat på sistone.
Jag har läst det och tagit hänsyn till det. Det går också att läsa att det är en monsterhäst som står i en helt egen klass i det här gänget. Hon har heller aldrig startat på kort distans, men har mött hingstarna mest hela tiden i Frankrike. Det är bara att tänka själv och värdera informationen. Tror du att de åker över till Sverige om något tyder på att den skulle vara sjuk? Den är säkert uppkollad innan de åkte.
Gammal 2015-05-31, 13:16   #128

Helges avatar

Standard

Det skulle han ha med.

Gammal 2015-05-31, 13:17   #129

Shooters avatar

Standard

Citat:
Jag tror på stor jackpotrisk idag och kommer lira V5 och V4 istället där allt i vinstpoolerna går tillbaka till spelarna och inte flyttas till Östersund. Då är men med och spelar i alla V75 loppen ändå. Extra V75 känns inte som ett bra spel för mig om jag inte har spikalternativ som inte är favoriter, men vad jag tycker är såklart inget facit.
V4 tror jag inte är ett bra val om man tror på låg utdelning på V75, eftersom samtliga fyra lopp faller inom ramen för V75 och då ingår inte ens uttagningsloppen till Elitloppet, vilket i år är två öppna lopp. V5 är en annan femma då det innehåller ett par småöppna lopp inledningsvis.
Gammal 2015-05-31, 13:17   #130

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Jag har läst det och tagit hänsyn till det. Det går också att läsa att det är en monsterhäst som står i en helt egen klass i det här gänget. Hon har heller aldrig startat på kort distans, men har mött hingstarna mest hela tiden i Frankrike. Det är bara att tänka själv och värdera informationen. Tror du att de åker över till Sverige om något tyder på att den skulle vara sjuk? Den är säkert uppkollad innan de åkte.
Jag tror fransmännen är så självsäkra att dom tror den vinner även om det inte är toppform. Det tror inte jag däremot, men jag kan ha fel.
Gammal 2015-05-31, 13:19   #131

Standard

Citat:
V4 tror jag inte är ett bra val om man tror på låg utdelning på V75, eftersom samtliga fyra lopp faller inom ramen för V75 och då ingår inte ens uttagningsloppen till Elitloppet, vilket i år är två öppna lopp. V5 är en annan femma då det innehåller ett par småöppna lopp inledningsvis.
Ska i alla fall testa V4 med att chansspika Tekno Odin. Alla tar ju tre hästar där och värdet ligger antingen i att spika eller ta med fler än dom. Hoppas barfota ffg gör någon sekund.
Gammal 2015-05-31, 13:22   #132

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ska i alla fall testa V4 med att chansspika Tekno Odin. Alla tar ju tre hästar där och värdet ligger antingen i att spika eller ta med fler än dom. Hoppas barfota ffg gör någon sekund.
Vad har du tänkt spika på V5 om du dissar Billie de Montfort?
Gammal 2015-05-31, 13:28   #133

Standard

Citat:
Vad har du tänkt spika på V5 om du dissar Billie de Montfort?
Dissar den inte. Bara spelvärdet. Jag har ingen koll på den men vill ha det för att spika 65 procentare.

Kör en spiklös V5a. A hästar: Båths i avd 1, Dante Boko (2), din spik i avd 3, och spetsfavoriterna i elitloppsförsöken (M Face och BBS S).

2 av dom måste vinna.
Gammal 2015-05-31, 13:28   #134

Helges avatar

Standard

Uhrbergs sista minuten tips.

Gammal 2015-05-31, 13:29   #135

Manprinsens avatar

Standard

Kanonvärmning på Billie, bara att spika då hur jävla tråkigt det än är...
Svara

td