Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-31, 15:11   #226

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Jag gillar verkligen inte Tillman, men man kan verkligen inte undgå att imponeras av hästens insats, otroligt bra och totalt överraskande.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 15:12   #227

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

Härligt Jennifer!! Magisk insats! Sånt värmer i strilregnet... Åter till träningspasset ute..

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 15:14   #228

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag trodde Tillmans skulle ge upp, så det var synd på min tvilling. Inget vidare tempo i loppet, men Royal Fighter fick gå i dödens och Nuncio säkrade bara en biljett till Finalen och har nog betydligt mer att ge.
Ja! De gick ju inget vidare "snabbt". Men ändå jämnt o "hårt" tempo for sure! Asså ingen skugga över vinnaren! Grym insats och allt det där.

Men håller med dig, som vanligt... Nuncio gjorde INGENTING. Asså om det ska finnas någon logik, så finns det typ 3 växlar till och hämta. Den kanske inte vinner. Men jag kan garantera att Royal Fighter inte vinner.

Jag är inte mycket för sånna här smöriga folkets häst historier. Riktigt smörigt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5)
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 15:14   #229

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Jag gillar verkligen inte Tillman, men man kan verkligen inte undgå att imponeras av hästens insats, otroligt bra och totalt överraskande.
Vad i helv, har hon gjort dig för att du inte ska gilla henne?

Idiot!
Gammal 2015-05-31, 15:15   #230

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39636
Standard

Märkligt lite V75-streck på Nahar och Timoko. Tror jag lirar lite vinnare på Nahar i försök 2.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 15:16   #231
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Varken Takter eller Kihlström lär väl ladda i försöket? Då är 2 ggr pengarna på BBS bra betalt....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 15:17   #232

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39636
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Varken Takter eller Kihlström lär väl ladda i försöket? Då är 2 ggr pengarna på BBS bra betalt....
Bret Boko lär laddas och troligen Magic Tonight också. Hoppas verkligen inte att BBS vinner. Vill ha upp värdet här.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 15:17   #233

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg

Idiot!
Antar att du själv har kuskar som du inte gillar utan att du behöver bli idiotförklarad för den sakens skull. Ta dig upp ur sandlådenivån.....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 15:18   #234

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 857
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg

Idiot!
Man behöver väl inte vara idiot för att man inte gillar en viss kusk eller tränare. Tarzan, Ludde, Bergarn etc har rätt många som inte direkt älskar deras sätt att vara. Jag har inget emot Tillman men hon tillhör inte en av mina personliga favoriter.
Sicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 15:20   #235

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Spelar en peng på Timoko här...hoppas BBS blir kvar bakom Brett Boko/Magic Tonight, kul för värdet i så fall...
Gammal 2015-05-31, 15:20   #236

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Ja! De gick ju inget vidare "snabbt". Men ändå jämnt o "hårt" tempo for sure! Asså ingen skugga över vinnaren! Grym insats och allt det där.

Men håller med dig, som vanligt... Nuncio gjorde INGENTING. Asså om det ska finnas någon logik, så finns det typ 3 växlar till och hämta. Den kanske inte vinner. Men jag kan garantera att Royal Fighter inte vinner.

Jag är inte mycket för sånna här smöriga folkets häst historier. Riktigt smörigt...
Det är ingen smörig historia! Det är en bronshäst med 3 kvinnan nånsin som kör elitloppet och hon sopar banan med övriga och vinner försöket från dödens!

Kan man inte uppskatta det måste man vara en jävligt tråkig och bitter människa!

Jag tror absolut inte att Royal vinner finalen men å andra sidan har ju alla staketexperter hittills hävdat att hästen inte ens hade i försöket att göra så enbart det skänker stor glädje!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kyodai (+10), hugotheboss (+5), jessi82 (+25)
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 15:23   #237

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Ja man måste ha respekt för Tillman och hästens insats. Bronshäst som sagt, ska inte kunna tävla i dom här sammanhangen. Men form slår klass som alltid.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 15:24   #238

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Det är ingen smörig historia! Det är en bronshäst med 3 kvinnan nånsin som kör elitloppet och hon sopar banan med övriga och vinner försöket från dödens!

Kan man inte uppskatta det måste man vara en jävligt tråkig och bitter människa!

Jag tror absolut inte att Royal vinner finalen men å andra sidan har ju alla staketexperter hittills hävdat att hästen inte ens hade i försöket att göra så enbart det skänker stor glädje!

Alltid dessa påhopp, tråkig och bitter? HAHA, jaja.. Sandlådenivå som vanligt.

BBS Sugarlight är en Klass 1 häst... Jahopp.. Hästar utvecklas! Wtf...

Stör mig på denne särbehandling, typiskt i travsporten.
Gammal 2015-05-31, 15:25   #239

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Jag är bara chockad. Trodde inte det var möjligt. I bästa fall en finalplats om spets och släpp men vinna från dödens,nej fanns inte.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 15:27   #240

Standard

Vem fan var fyra?!?!!?

De är ju spännande!!
Svara

td