|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 |
|
Jag gillar verkligen inte Tillman, men man kan verkligen inte undgå att imponeras av hästens insats, otroligt bra och totalt överraskande.
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Härligt Jennifer!! Magisk insats! Sånt värmer i strilregnet... Åter till träningspasset ute..
![]()
|
|
|
|
#228 | |
|
Citat:
Men håller med dig, som vanligt... Nuncio gjorde INGENTING. Asså om det ska finnas någon logik, så finns det typ 3 växlar till och hämta. Den kanske inte vinner. Men jag kan garantera att Royal Fighter inte vinner.Jag är inte mycket för sånna här smöriga folkets häst historier. Riktigt smörigt... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Citat:
Idiot!
|
|
|
|
#230 |
|
Märkligt lite V75-streck på Nahar och Timoko. Tror jag lirar lite vinnare på Nahar i försök 2.
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Banned
|
Varken Takter eller Kihlström lär väl ladda i försöket? Då är 2 ggr pengarna på BBS bra betalt....
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Man behöver väl inte vara idiot för att man inte gillar en viss kusk eller tränare. Tarzan, Ludde, Bergarn etc har rätt många som inte direkt älskar deras sätt att vara. Jag har inget emot Tillman men hon tillhör inte en av mina personliga favoriter.
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Spelar en peng på Timoko här...hoppas BBS blir kvar bakom Brett Boko/Magic Tonight, kul för värdet i så fall...
|
|
|
|
#236 | |
|
Citat:
Kan man inte uppskatta det måste man vara en jävligt tråkig och bitter människa! Jag tror absolut inte att Royal vinner finalen men å andra sidan har ju alla staketexperter hittills hävdat att hästen inte ens hade i försöket att göra så enbart det skänker stor glädje! |
||
|
|
|
|
|
#237 |
|
Ja man måste ha respekt för Tillman och hästens insats. Bronshäst som sagt, ska inte kunna tävla i dom här sammanhangen. Men form slår klass som alltid.
|
|
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Citat:
Alltid dessa påhopp, tråkig och bitter? HAHA, jaja.. Sandlådenivå som vanligt. BBS Sugarlight är en Klass 1 häst... Jahopp.. Hästar utvecklas! Wtf... Stör mig på denne särbehandling, typiskt i travsporten. |
||
|
|
|
|
|
#239 |
|
Jag är bara chockad. Trodde inte det var möjligt. I bästa fall en finalplats om spets och släpp men vinna från dödens,nej fanns inte.
|
|
|
|
|
|
|
|