|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#451 | |
|
Citat:
Skulle inte Örjan (som de flesta andra) tända till mer när det vankas storlopp? Jag har full förståelse för detta. |
||
|
|
|
|
|
#452 |
|
Enig!!! Några av de andra potentiella vinnarna (läs: kuskar) sparade kanske krutet till finalen. (Untersteiner?).Örjan vann sitt försök, fick välja spår och vann Elitloppet på det.Lutfis och Nuncio gjorde, tycker jag, bättre prestationer efter omständigheterna än vinnaren som naturligtvis var jättebra men ingen tvekan om att spårlottningen avgjorde det hela och då är det inte Örjan som skall hyllas.
|
|
|
|
|
|
|
#453 | |
|
Citat:
Jag tycker man ska va lika tänd oavsett prissumma på loppet.
|
|
|
|
|
#454 |
|
Inget större fan av Tillman men tycker att Royal Fighter var dagens roligaste. Heja Jennifer. Du var bra i dag.
|
|
|
|
|
|
|
#455 |
|
Magic Tonight vinner Elitloppet. Men det enda man talar om är Nuncios prestation...
|
|
|
|
|
|
|
#456 |
|
Banned
|
Och det blev det väl? 1.10,1, efter att ha fått bestämt allt från spets? Nä, det där loppet kommer inte att gå till historien som Elitloppet-topp10. Bedrövligt, snarare, att man kan få köra ett lopp på den här nivån där alla kuskar utom Ludde och Melander - som kanske lite oförtjänt får kritik för sina styrningar - är som skrämda harar, bara för att man ska köra om lite pengar. Man tror ju f-n att det är ett vanligt P12-lopp på Sundbyholm....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
#457 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#458 |
|
Det var första intervjun på länge som Stefan Melander inte drev och lekte med alla.
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#459 | |
|
Citat:
En gammal turgubbe, som kört in 38, 33, 35 och 39 mkr åren 2011-2014. Vad tyckte du om körningen i kvalet, när han tog ledningen över flera startsnabba hästar inklusive BBS Sugarlight. Det var den vinsten som lade grunden till innerspåret i Elitloppet. Till skillnad från gnällisar som dig - hyllar jag denne man idag! Örjan Kihlström är kanske den bästa kusken i Svewrige och i världen. Åtminstone idag.
Fulsprit (+1) |
||
|
|
|
|
|
#460 |
|
Tillman besviken, men vad hade hon förväntat sig när hon la sig på innerspår?
|
|
|
|
|
|
|
#461 |
|
HaHa
Luddeintervju i liven efter loppet journalisten: Vad säger du om hästens lopp ? Ludde: Vad fan säger ni själva (enda svaret) ? 1,2 mkr var ändå ett bra tröstpris, men för Ludde räknas bara vinster. |
|
|
|
|
|
|
#462 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#463 |
|
Helt rätt! Har man inte vinnarskalle så ska man göra något annat.
|
|
|
|
|
|
|
#464 |
|
Hur mycket tror ni Örjan får betalt av Wahlman för detta?
|
|
|
|
|
|
|
|