Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-25, 17:08   #16
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Jodå blev några tusen förra veckan förresten på tal om att inte tjäna pengar på tipandet hur är det med dig?
Det går fint trots alla dessa målfoton
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2)
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 17:12   #17
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Märks att du inte vet vad trav är! Hästar kan gå precis lika bra i debuten som i resten av sina lopp om den är vältränad.
Nähä? du menar vässning ludde style eller
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 17:12   #18
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Har systemet klart i stora drag, två spikar (chansspikar Magic your way som jag gillar, och Sobel Jocke som jag tror det är sos på), men behöver en tredje spik i första avd då systemet blir lite dyrt annars.

Har tre hästar jag väljer mellan, och har svårt att sätta in mot varandra:

Ceasar Sisu, Wild is the Wind och Falk On Hill

Ceasar verkar ju ha en del kapacitet, och Jorma är ju inte känd för att släppa spets (inte mött de andra än), och Wild is the Wind som har vunnit de lopp han inte galopperat i (mött Falk en gång, men galopperade i det loppet och hamnade oplacerad med v-odds 1,7 jmf med Falk On Hill som stod i 5,68 och sprang sitt rekord då)

Någon som kan hjälpa mig att bena ut det lite?
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 17:16   #19
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av millekung Visa inlägg
Har systemet klart i stora drag, två spikar (chansspikar Magic your way som jag gillar, och Sobel Jocke som jag tror det är sos på), men behöver en tredje spik i första avd då systemet blir lite dyrt annars.

Har tre hästar jag väljer mellan, och har svårt att sätta in mot varandra:

Ceasar Sisu, Wild is the Wind och Falk On Hill

Ceasar verkar ju ha en del kapacitet, och Jorma är ju inte känd för att släppa spets (inte mött de andra än), och Wild is the Wind som har vunnit de lopp han inte galopperat i (mött Falk en gång, men galopperade i det loppet och hamnade oplacerad med v-odds 1,7 jmf med Falk On Hill som stod i 5,68 och sprang sitt rekord då)

Någon som kan hjälpa mig att bena ut det lite?
Caesar Sisu alla gånger, både på spelvärdet och för att Nurmos har bevisad stallform. Dessutom är Jorma vass bakom bilen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Imself (+10)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 17:23   #20
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 291
Sharp$: 1409
Standard

Min magkänsla säger att tomten kommer till elitloppet! min kunskap säger att om en häst som hart borta 4 månader som även var struken för förkylning för 2 veckor sedan självklart inte är iordningställd till detta lopp där 6st går vidare
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 17:30   #21
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av millekung Visa inlägg
Har systemet klart i stora drag, två spikar (chansspikar Magic your way som jag gillar, och Sobel Jocke som jag tror det är sos på), men behöver en tredje spik i första avd då systemet blir lite dyrt annars.

Har tre hästar jag väljer mellan, och har svårt att sätta in mot varandra:

Ceasar Sisu, Wild is the Wind och Falk On Hill

Ceasar verkar ju ha en del kapacitet, och Jorma är ju inte känd för att släppa spets (inte mött de andra än), och Wild is the Wind som har vunnit de lopp han inte galopperat i (mött Falk en gång, men galopperade i det loppet och hamnade oplacerad med v-odds 1,7 jmf med Falk On Hill som stod i 5,68 och sprang sitt rekord då)

Någon som kan hjälpa mig att bena ut det lite?
Ha i åtanke att Ludde är med i loppet från Spår 3. Ev körning gynnar Falk on hill.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 17:32   #22
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Ha i åtanke att Ludde är med i loppet från Spår 3. Ev körning gynnar Falk on hill.
Fast den där verkar ha svårt att hålla sig i trav. Luktar galopp om Ludde försöker köra?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 17:46   #23
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Imself Visa inlägg
Min magkänsla säger att tomten kommer till elitloppet! min kunskap säger att om en häst som hart borta 4 månader som även var struken för förkylning för 2 veckor sedan självklart inte är iordningställd till detta lopp där 6st går vidare
Okej kan vi släppa det nu eller måste du fortsätta visa hur jävla stor kuk du har?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 17:46   #24
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37810
Standard

Kvällens spikar: Ålands Vikingen - dags för den nu och det kan bli svårt att ta tilläggen - Goosebumps Pellini - under utveckling och Peter behöver inte forcera den i starten - Je T'aime Express - Bäst och står bra till. Blir nog S&S.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 17:50   #25
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Fick disponera om systemet lite med några färre hästar i annan avd, bestämde mig för att använda 3 streck i första till slut, tack för all input
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 17:57   #26
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Kör ett litet mikrosystem idag då man måste hålla igen lite pga alla extra V75:or nuförtiden.

Spikar Treasure Kronos, Goosebumps Pellini och Sobel Jocke.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 18:00   #27
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Låser på 1,4,5 i långdistansloppet då jag inte tror de på tillägg hinner ikapp dessa.

Scchaaaasar bort Goosebumps Pellini som ska gå med bakskor. Med skor är det ju inga välmotiverade hästar hon tagit stryk av direkt. Chansar även bort Diamond River som kanske går tillbaka till sina galoppsynder när jag antar att Goop laddar från spår 1.
Tycker inte Coruna ser sämre ut än någon annan här. Tar även med Ludde, Svend, Ingves och Uhrberg.

Dåligt spår för Alva Lova i andra, men den var hyfsat nära 12:an i ett lopp nyligen och till 1,5% är den streckvärd då jag räknar med vingel för favoriten. Streckar de flesta här.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 18:06   #28
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Jag börjar med 3 spik . 2 favoriter sedan Light Brodde som jag tror kan ha ganska stor chans att leda runt om idag sedan kryssar jag i ett gäng i de 3 sista. Lycka till.
draken är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 18:10   #29
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3192
Standard

Spelvärd ranking finns inne
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 18:12   #30
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3192
Standard

Kom hem nu. Vilken va PUs bästa chans?
Va det inte 2 olika bud?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td