|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Ser ut att vara rätt bra vinnarvärde på Svensson i nästa, gunga för Björn och vägen till vinst ligger öppen? Om inte så står det väl rygg ledaren och open stretch i programmet, inte heller ett dumt upplägg!
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Haha. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Anders hade givit honom körorder att dundra på, så det var inget annat att göra än att släppa. Det hade dock varit perfekt med rygg på en hårt dragande Listas Rafiki då Crowne är bra på speed. Men en gunga förstörde de möjligheterna.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Jag ser fram emot att se jeppson med 7 Big Deal
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
En favorit som inte vinner, är aldrig en bra favorit. Oavsett om det hade blivit chans på OS hade man aldrig någonsin orkat ikapp, synd att sopan släppte bara. Annars hade Dollar A haft lite större chans. Finns en anledningen att galoppen kommer, hästen var slut.
|
|
|
|
#37 |
|
Banned
|
11 Randal gick bra i vintras, nerstruken ett hack nu. Över 30 ggr pengarna med favoriten. Kan det va nåt?
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Det viktiga för folk som droppar afterhands på sharps är inte hur mycket dem vinner, utan hur mycket dem satsar. Dom tror man är bättre om man satsar 1000kr på vinnare än 100kr även om man spelar på samma häst.
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Samma sak gäller på DD men där lämnar folk in senare och är mer med på noterna. På stora streckspelet har man ofta redan bestämt tidigt hur man ska lägga strecken och ändrar inte i sista sekund bara för att vinden verkar blåsa åt ett annat håll. Det här använder jag mig av emellanåt. Inte så att jag skiter i att läsa på loppet, men jag låser mig inte så noga på förhand angående hur jag streckar i avd 1.
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tvilling 1-7 samt vinnarlir på 7 v64 2
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Är ärligt talat ganska dåligt påläst på loppet, men den ser onekligen intressant ut! Har gått bra från tillägg förut och Håkan kör i hyfsat flyt för dagen. Jag lägger nog en liten slant på denna där!
|
|
|
|
#45 |
|
Banned
|
Nä, det där förstår jag inte. Jag är fullt medveten om att vi är på Åby. Men det måste väl vara bättre att ha värsta motbudet i dödens än att släppa hela initiativet till en kusk som är typ 3 ggr bättre? Även om Listas Rafiki är en hygglig häst så hade han ju inte ett staket i raden, direkt. Men Smart-Christoffer måste väl ha haft en tanke bakom den där styrningen. Annars hade han väl kört för vinst.....
|
|
|
|
|
|
|