Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-28, 19:40   #31

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ha ha ha! "Storfavorit"? Jo, det var en bra favorit till endast 39 % eftersom den hade haft toppchans utan gungan.
Svårt att säga säkert men Rafiki såg allt svårslagen ut för dagen. Att Ingves skulle köra och det offensivt samt att Eriksson satt bakom favoriten avgjorde saken för mig, spetshästen och bästa ekipaget med utgång på bästa ekipaget.

Ser ut att vara rätt bra vinnarvärde på Svensson i nästa, gunga för Björn och vägen till vinst ligger öppen? Om inte så står det väl rygg ledaren och open stretch i programmet, inte heller ett dumt upplägg!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 19:41   #32

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ha ha ha! "Storfavorit"? Jo, det var en bra favorit till endast 39 % eftersom den hade haft toppchans utan gungan.
"Endast 39 %".

Haha.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+1), Helge (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 19:42   #33

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ja - det där var ju kuskförstärkning som hette duga. Att man aldrig lär sig. 28 för 10 på vinnarspelet men bara 22% på strecken. Inte lätt att förutse Smart-Christoffers genidrag att släppa utan strid....
Anders hade givit honom körorder att dundra på, så det var inget annat att göra än att släppa. Det hade dock varit perfekt med rygg på en hårt dragande Listas Rafiki då Crowne är bra på speed. Men en gunga förstörde de möjligheterna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 19:42   #34

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Jag ser fram emot att se jeppson med 7 Big Deal
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 19:43   #35

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
"Endast 39 %".

Haha.
Han ser det som en brakare, så länge det är under 80 % så rensar det och ger bra utdelning, bara konstatera fakta.
Inget nytt....
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 19:44   #36

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

En favorit som inte vinner, är aldrig en bra favorit. Oavsett om det hade blivit chans på OS hade man aldrig någonsin orkat ikapp, synd att sopan släppte bara. Annars hade Dollar A haft lite större chans. Finns en anledningen att galoppen kommer, hästen var slut.
Gammal 2015-05-28, 19:44   #37
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

11 Randal gick bra i vintras, nerstruken ett hack nu. Över 30 ggr pengarna med favoriten. Kan det va nåt?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 19:44   #38

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61670
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nån mer som laddar för Elitloppshelgen med trav och öl idag? hehe
Skål!
Nä. Alkoholen får vänta till i morgon. Bara Proviva blåbär i kväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 19:44   #39

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Svårt att säga säkert men Rafiki såg allt svårslagen ut för dagen. Att Ingves skulle köra och det offensivt samt att Eriksson satt bakom favoriten avgjorde saken för mig, spetshästen och bästa ekipaget med utgång på bästa ekipaget.

Ser ut att vara rätt bra vinnarvärde på Svensson i nästa, gunga för Björn och vägen till vinst ligger öppen? Om inte så står det väl rygg ledaren och open stretch i programmet, inte heller ett dumt upplägg!
Ja, behöver inte vara fel med Svenssons, men är inte Randal en rolig tvillinghäst? Riktigt bra i grunden och haft lite oflyt på slutet, nu 40 ggr pengarna, varför inte?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 19:45   #40

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HisMajesty Visa inlägg
Tänk om travet vara bara svart och vitt. Vad enkelt/tråkigt det skulle vara.

Tur att det finns flera nyanser.

En vinst är en vinst oavsett om det är en efterhandare.
Det viktiga för folk som droppar afterhands på sharps är inte hur mycket dem vinner, utan hur mycket dem satsar. Dom tror man är bättre om man satsar 1000kr på vinnare än 100kr även om man spelar på samma häst.
Gammal 2015-05-28, 19:45   #41

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ja - det där var ju kuskförstärkning som hette duga. Att man aldrig lär sig. 28 för 10 på vinnarspelet men bara 22% på strecken. Inte lätt att förutse Smart-Christoffers genidrag att släppa utan strid....
Det där är faktiskt en av de enklare sätten att göra om en V64 till en V54 om man är lat av sig. Förutom minnet har jag ingen statistik som backar upp detta, men nog är andrahandare som seglar upp som favoriter kraftigt överrepresenterade som vinnare! Iallafall om man betänker spelvärdet på streckspelet.

Samma sak gäller på DD men där lämnar folk in senare och är mer med på noterna. På stora streckspelet har man ofta redan bestämt tidigt hur man ska lägga strecken och ändrar inte i sista sekund bara för att vinden verkar blåsa åt ett annat håll. Det här använder jag mig av emellanåt. Inte så att jag skiter i att läsa på loppet, men jag låser mig inte så noga på förhand angående hur jag streckar i avd 1.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-05-28, 19:45   #42

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nä. Alkoholen får vänta till i morgon. Bara Proviva blåbär i kväll
Kass mage Olle? Men den är god. Jaja, skålar med dig imorgon, är ledig till måndag 16:00.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 19:46   #43

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Tvilling 1-7 samt vinnarlir på 7 v64 2
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 19:48   #44

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Ja, behöver inte vara fel med Svenssons, men är inte Randal en rolig tvillinghäst? Riktigt bra i grunden och haft lite oflyt på slutet, nu 40 ggr pengarna, varför inte?
Är ärligt talat ganska dåligt påläst på loppet, men den ser onekligen intressant ut! Har gått bra från tillägg förut och Håkan kör i hyfsat flyt för dagen. Jag lägger nog en liten slant på denna där!

Gammal 2015-05-28, 19:50   #45
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Anders hade givit honom körorder att dundra på, så det var inget annat att göra än att släppa. Det hade dock varit perfekt med rygg på en hårt dragande Listas Rafiki då Crowne är bra på speed. Men en gunga förstörde de möjligheterna.
Nä, det där förstår jag inte. Jag är fullt medveten om att vi är på Åby. Men det måste väl vara bättre att ha värsta motbudet i dödens än att släppa hela initiativet till en kusk som är typ 3 ggr bättre? Även om Listas Rafiki är en hygglig häst så hade han ju inte ett staket i raden, direkt. Men Smart-Christoffer måste väl ha haft en tanke bakom den där styrningen. Annars hade han väl kört för vinst.....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td