|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Känns ju tryggt att man spikat Jansson i sista från spår ett, efter sett hans prestationer hittills. Bara gå och lägga sig...
|
|
|
|
#183 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Tre klockrena förstastreck vinner lätt, det är drygt när det vinner för många utgångar som man gott och väl kunde ha spikat.
|
|
|
|
#185 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
t Jansson vinner med skrällar när han vinner han kan inte vinna med favoriter! Slängde bort för många streck i förra när jag hade 7 som första häst! Hell
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
[QUOTE=Manprinsen;437187]Ja tänk om man hade suttit med 3 spikar och rubbet sparat i kommande nu...[/QUOTE
Hade likväl kunnat börja med 3 spikar då det är mina första streck som vunnit men kastade iväg 6 nyligen. Jaja kämpa på |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Usch ja, ångrar stort att jag inte låste i sista som jag hade planerat... Men vem vet, han kanske vaknar till sista avd. F.ö fruktansvärt det han precis gjorde, är nog dags för Tobbe att börja fundera på pensionering, hänt en del på sistone.
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Det är som sagt väldigt enkelt att vara efterklok! Det fanns inte på kartan att Jansson skulle köra in i vingen med Re doc och galoppera. Hade de inte hänt hade han spetsat och Adielsson hade inte fått någon ledning.
Det i sin tur kanske fått Bergh att inte trycka av lika mycket samt att Liberty Face fått en bättre resa...men som sagt..lätt att vara efterklok! |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Hmm,men vafan, Snoken oxtokig idag 3 raka förstarankade !!
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
1,3 i nästa. Örjan har inte gjort mycket väsen av sig idag, dags att rise and shine nu.
Med facit i hand och Eriks grymma kväll hittills hade jag hellre haft 3,4 |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
En mugg och 50kr om man blir ATG kund
|
|