|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#241 |
|
Det var blåst långt tidigare, på Tv syns redan på tavlan efter 150 meter, syns kuskarna visste det, satt och pratade i godan ro.
Sedan är det Svensk Travsport som ansvar för reglementet och att det följs av de aktiva. |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Bla bla bla vilket roligt lopp hahaha
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Så mycket skitsnack runt favoriten och de va spets o slut. Kommentatorerna borde bara vara tysta, vet inte när de hade rätt senast
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Jag är inte den som klagar ofta på hur travet sköts, men detta är fan under all kritik.. Man sitter och analyserar sönder, men inte fan ska man behöva ta med sådant här i åtanke? Att dom ska blåsa av lopp efter 400m!?
|
|
|
|
#245 |
|
Men signalen ljöd inte förrän efter första sväng typ?
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
De slog väl fast att bilen blinkade först efter 400 m?
|
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Citat:
Sen fattar jag inte, ska det verkligen blåsas för materialfel när bilen ska till och släppa? Verkar sjukt! |
||
|
|
|
|
|
#248 |
|
10 Flirting Silvio gav 6,12 på plats, man tackar, Hade fått 121 ggr på tvillingen om inte 9;an hade halva huvudet före. Grymt
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
600m
|
|
|
|
#250 |
|
Var finns Spelvärdes-entusiasterna nu?
Öppnade båda sina system med två spikar som föll och i femte avd. vinner en av deras mest överskattade hästar som visade tydligt varför man åkte till Jämtland ända från Skåne. |
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Citat:
Hälsningar Mesta Mästarna |
||
|
|
|
|
|
#252 |
|
Jag hörde ljudet ända hit länge men trodde det var inbillning, sen trodde jag olycka, att tvåan brakade in i staketet.
Tror startbilspersonalen tabbade sig, fel och galet blev det oavsett vad. |
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#254 |
|
Vore lite kul om domarna i C-L meddelar att vi startar om finalen efter 35 minuter eftersom Messis kalsonger skaver, skulle nog bli succe'....... Not.
|
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Citat:
Kross njaa inte imponerad av Malmö alls.i år och vi brukar nypa poäng mot er så 2 an till ca 5 gånger liras utan tvekan!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5) |
||
|
|
|
|
|
|