|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Ja herregud vilka klåparkuskar och hästar som springer! Nää mer lotto än trav vid dagens banor
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Kan ju bli bra betalt på DD:n om det vill sig även i andra avd...
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-06-02 Bana: Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 305 Avd Ordinarie hästar 1 6, 7, 8 2 2, 11 Vadet gäller startnummer 6 x 50,00 kr Totalt: 300,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Fan så surt
![]() Det där systemet hade varit värdigt 6 rätt! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Undrar vad femman kan ge. 12:an ska ju bara vinna, speciellt med tanke på att ingen orkar från tätposition. Hoppas på Helge! Fingers crossed!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Undrar om Palle fick några pengar, förhoppningsvis inte.
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Han hade ju hotat med att köra i spets, men har man sådär kass krake så ska man ge fan i att paja loppet.
Shooter (+3) |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Högst 10 system skulle jag tippa på...
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Haha ah förmodligen blir det väl så... Sitter på jobbet och hann knappt få in den, än mindra motivera mina tankar här. La även en tvilling i förra, som jag missade tyvärr U på 8an mot 6 och 7. Kändes ju lite surt, men hoppas på DD:n nu
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Lövgren vill nog ha revansch i sista, men det skulle inte förvåna mig om loppet åter går till Peter U.
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Jag förstår inte vad som krävs för att bli kusk, om man gör som Palle kör allt för ledning, för att sen släppa med mindre än ett varv kvar på kortdistans. Jag menar ingen inte ens han själv kan väl tro att han ska få en lucka? Speciellt inte när han kört slut på ledaren och sin egen häst. Vissa kuskar göra sådana dåliga beslut ibland, så man blir mörkrädd. Han har en bra häst, som förtjänar mer.
Lycka till Helge. Som sämst fyra fyror och det kommer nog pröjsa rätt så bra, men hoppas ju givetvis på två femmor. Dock tror jag elvan kan bli farlig med J.U
Helge (+5) Senast redigerad av Filmtokig den 2015-06-02 klockan 21:03. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Helge lira på de två favoriterna du inte har med på systemet. Vinner de så sätter du fyran men även lite tröstpris på vinnaren. Torskar de och du inte sätter femman trots det så är det ändå inte så farligt - betyder ju skräll i sådana fall.
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
|