Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-04, 20:50   #1
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

V64 Östersund Jackpott


Ganska fina tävlingar imorgon.

Windy Ways bör vinna även om hon springer baklänges. Tycker Guli Rubin är en bra spik också såhär på förhand. Men mycket kan ju ske tills en timme innan start. Men ser fram emot morgondagens tävlingar, att det även vart en jackpott är också kul.

Edit: Nu kör vi.
__________________
Twitter: @Filmtokig

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-06-04 klockan 21:11.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 21:07   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

nu kör vi...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+2)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 21:28   #3
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Kallblodsloppen känns intressanta i morgon.

Järvsörappen kliver nog runt alla lätt som en plätt och drar förhoppningsvis med sig Smedsbo Faksen som inte blir alltför hårt spelad.

Guli Rubin ser ut som en tänkbar spik i andra. Tidsmässigt överlägsen motståndet men inte favorit på strecken än så länge. Jansson upp istället för J-O Persson är ett astronomiskt plus.

Tilläggshästarna bör få svårt att hinna fram i fjärde. Flera intressanta norrbaggar på startvolten.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 00:22   #4
 
Reg.datum: jun 2015
Inlägg: 42
Sharp$: 1564
Standard

Svårt att säga något om hur insatserna fördelas såhär tidigt men. Lex Peidei borde väl gått framåt rejält med årsdebuten undanstökad och blir nog svårfångad speciellt om han lyckas komma till ledningen igen. Får hoppas att han håller sig under tvåsiffrigt. Global Revolver 3% får det ju att vattnas i munnen också men det lär ju knappast stå sig.
Norrland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 13:44   #5
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 264
Sharp$: 4904
Standard

I avd 6 är Traveling Man med Linderoth bästa hästen...jag spikar ..8% just nu.
Irwin är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 15:52   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Irwin Visa inlägg
I avd 6 är Traveling Man med Linderoth bästa hästen...jag spikar ..8% just nu.
TM ger 20/4,50 på unibet, för dom som tror på den...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 16:35   #7
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Årets bästa värde!!

Det verkar som att väldigt många kommer vara bakfulla på självaste Nationaldagen eftersom packet gör Narold Vox till favorit i sista!!?

För att klara 6 rätt måste ni gå 12 steg kära vänner!! Ni super för mycket!
Säg mig hur den ska vinna??

Årets klaraste är 13 Global Money som nu endast är streckad på 21%!!!
Har ingen sett hästens två senaste lopp och i synnerhet senaste starten? Globalen tassar med och bevakar Narold för att ha kontakt och sedan går den dubbelt så fort som övriga! Det är ju kattens lek med råttan! Dra sönder den finns inte! Det blir speeduppgörelse och då kan den inte förlora!

Tro mig!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 17:12   #8
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

V64-1 (2,14,15) Robban kör i spets och förhoppningsvis hinner inte tilläggshästarna fram. BFRO på den såg jag dessutom. Skulle tilläggshästarna hinna fram så hoppas jag att Uffe drar längsta strået med Smedsbo Faksen

V64-2 (4 Guli Rubin) Tidsmässigt bättre än dom övriga, och första gången Jansson upp istället för J-O Persson måste vara megaplus. Spik!

V64-3 (1,2,4) Bergh vinner nog detta, men alldeles för hårt spelad. Den norska hästen är intressant här. Vi har fått stryk av både norrmän och finnar på sistone.

V64-4 (1,4,5,8,12,15) Skitsvårt lopp, känns som man vill helgardera. Tror mest på 8:an på läge och kusk då Uffe ofta vinner såna här lopp.

V64-5 (2,7,9) Sandra är en duktig kusk, men risk för att det blir tokkörning där framme. I så fall blåser Kajsa om alla på upploppet.

V64-6 (13 Global Money) Det här har Robban i sin hand. Spik!
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 17:13   #9
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Årets bästa värde!!

Det verkar som att väldigt många kommer vara bakfulla på självaste Nationaldagen eftersom packet gör Narold Vox till favorit i sista!!?

För att klara 6 rätt måste ni gå 12 steg kära vänner!! Ni super för mycket!
Säg mig hur den ska vinna??

Årets klaraste är 13 Global Money som nu endast är streckad på 21%!!!
Har ingen sett hästens två senaste lopp och i synnerhet senaste starten? Globalen tassar med och bevakar Narold för att ha kontakt och sedan går den dubbelt så fort som övriga! Det är ju kattens lek med råttan! Dra sönder den finns inte! Det blir speeduppgörelse och då kan den inte förlora!

Tro mig!
Gillar att hålla i mina pengar, nu är det långdistans och volt. Då snackar vi tider på 1,18 ca... så blir ingen speed uppgörelse här. Men medel/kort distans då hade jag spikat.

Finns fyra fem hästar som klarar denna distans så mycket bättre.

Tro mig.


Däremot ska ni få ett tips av mig, Hibokongen i Avdelning fyra rycker dojorna. Ja jag vet att folk gnällde när jag gav ut en häst med bra chans på tillägg över kortdistans här förut, men denna plöjer motståndet om det går rätt ut med idag, och det gjorde ju senaste hästen också.
__________________
Twitter: @Filmtokig

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-06-05 klockan 17:17.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 17:17   #10
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
V64-2 (4 Guli Rubin) Tidsmässigt bättre än dom övriga, och första gången Jansson upp istället för J-O Persson måste vara megaplus. Spik!
I avd 2 är det bäst att ha koll på utrustningsinfo. Jag har 0 info om vagn men med tanke på att det är autostart kanske någon testar med jänkarvagn. I så fall kan det vara en chansspik vilken den nu än blir...

Senast redigerad av Chiron den 2015-06-05 klockan 17:20.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 17:23   #11
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
I avd 2 är det bäst att ha koll på utrustningsinfo. Jag har 0 info om vagn men med tanke på att det är autostart kanske någon testar med jänkarvagn. I så fall kan det vara en chansspik vilken den nu än blir...
Jag tror Guli Rubin är klar om den är i ordning. Avkomma till Järvsöfaks och första Jansson. Lallaren Persson har lyckats vinna ett 50tkr lopp med den nyligt så den borde duga bra.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 17:25   #12
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag tror Guli Rubin är klar om den är i ordning. Avkomma till Järvsöfaks och första Jansson. Lallaren Persson har lyckats vinna ett 50tkr lopp med den nyligt så den borde duga bra.
Känns som först utvändigt. Jansson har en tendens av att hamna där...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 17:26   #13
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
I avd 2 är det bäst att ha koll på utrustningsinfo. Jag har 0 info om vagn men med tanke på att det är autostart kanske någon testar med jänkarvagn. I så fall kan det vara en chansspik vilken den nu än blir...
Eller så går man på kusk då vinner Ohlsson.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 17:28   #14
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Känns som först utvändigt. Jansson har en tendens av att hamna där...
Jag tar risken

Reagerar mest på att den är 2-3 sekunder bättre än dom övriga och drygt hälften så hårt spelad som favoriten. Perfekt lopp att spika sig ur.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 17:29   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
V64-1 (2,14,15) Robban kör i spets och förhoppningsvis hinner inte tilläggshästarna fram. BFRO på den såg jag dessutom. Skulle tilläggshästarna hinna fram så hoppas jag att Uffe drar längsta strået med Smedsbo Faksen

V64-2 (4 Guli Rubin) Tidsmässigt bättre än dom övriga, och första gången Jansson upp istället för J-O Persson måste vara megaplus. Spik!

V64-3 (1,2,4) Bergh vinner nog detta, men alldeles för hårt spelad. Den norska hästen är intressant här. Vi har fått stryk av både norrmän och finnar på sistone.

V64-4 (1,4,5,8,12,15) Skitsvårt lopp, känns som man vill helgardera. Tror mest på 8:an på läge och kusk då Uffe ofta vinner såna här lopp.

V64-5 (2,7,9) Sandra är en duktig kusk, men risk för att det blir tokkörning där framme. I så fall blåser Kajsa om alla på upploppet.

V64-6 (13 Global Money) Det här har Robban i sin hand. Spik!
Eld Lotus 4,50 plats på unibet, för dom som tror på den...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td