|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Nehej, den satt säkert som en sportmössa i 3:e inner och blev kvar där. Svårt att säga hur mycket det fanns kvar till slut.
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Testar en trio igen: 4 som vinnare och 1 och 9 som tvåa och trea.
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Jag blev besviken på Tekno Odin i elitkampen. Fick ett perfekt lopp där men kunde inget trots första barfota runt om. Idag åker skorna på igen.
|
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Citat:
Som reporter började hon med travet. Därefter ansågs hon - liksom t ex Petra Nordlund - att hon var så populär att hon fick många andra jobb. Let's Dance är ett. Att leda TV4s morgonprogram på helger, osv. Per Skoglund har också uppmärksammats som kommentator och avancerat inom TV4. Han har också sågats jäms med fotknölarna av staketkommentatorförståsigpåare här på sharps. Vad har du för konstruktiva förslag till att leda de här travprogrammen? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+25) |
||
|
|
|
|
|
#140 |
|
Folk gnäller på att Norges kallblod gör rent hus i Sverige. Men Sverige gör ju rent hus i Norge idag i andra rasen.
|
|
|
|
#141 |
|
V5-4:
Det står mellan 2-3-9 som jag kan se, allt enligt strecklistan. Twitter, njae. Övriga kan jag inte. Men, psst, hur är det med Lotuscherie, var skrik senast... (i slagläge...) Snoopy har jag sett på slutet, bra, litet kuksminus. Punk var det flera år sedan jag såg hos Kolgjini, har den alltså vunnit Norgelopp på slutet??! What say you Sharps? |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Heja Finland nu i kallblodet för mitt system!
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Svenska kallblodseliten är ett skämt för närvarande, men trist att inte Melander vågade sig hit med Månprinsen idag utan valde ett ramlopp på Dannero på torsdag i stället.
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Vilka kallblod dom har i Norge. Snacka om skalle på 1an.
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Snyggt att hålla undan för en smygkörd Lannem Silje i det tempot. Synd på Tekno Odin, men fick ju alldeles för hårt lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Härlig fart i det racet!
|
|
|
|
#147 |
|
Håller med dig, men samtidigt hade Månprinsen varit chanslös i detta lopp, oavsett spår o.s.v. Han är inte i närheten av dessa hästar på aktuell distans.
|
|
|
|
#148 |
|
Nu ökade det kanske 70:- i alla fall
..
|
|
|
|