Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-14, 13:07   #61
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vilka race. Lunchloppen är ju 2 klasser bättre än V75 loppen var i Boden igår.
Norges elitloppshelg
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:08   #62
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Alltså blir skraj för Billie!

Bryr mig inte om procenten, det är inte därför! Inget vidare spelvärde, men vinner den så vinner den? Då kvittar de om de är 70% ...

Men är den verkligen så säker? Känns som att banan missgynnar den på något sätt. Ser framför mig hur de failar bara.. Får dåliga vibbar!

Samtidigt finns det ytterst få konkurrenter som kan mäta sig med denna någorlunda idag.

1-5-8 + BDM och de känns heltäckt. Men får man pröjs för sin gardering? Någon kommentar?
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:11   #63
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Om jag inte minns fel var väl den galopperande hästen senast väldigt segerfarlig? Utvändigt om BDM...

Ingen startraket. Luktar gardering för min del.
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:11   #64
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

[QUOTE=Khiarshoor;438822]Alltså blir skraj för Billie!

Bryr mig inte om procenten, det är inte därför! Inget vidare spelvärde, men vinner den så vinner den? Då kvittar de om de är 70% ...

Men är den verkligen så säker? Känns som att banan missgynnar den på något sätt. Ser framför mig hur de failar bara.. Får dåliga vibbar!

Samtidigt finns det ytterst få konkurrenter som kan mäta sig med denna någorlunda idag.

1-5-8 + BDM och de känns heltäckt. Men får man pröjs för sin gardering? Någon kommentar?[/QUO

Värmningsintrycken är ju översvallande positiva.
Jag spikar på ett litet "för att vara med "- system.

/znip
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:13   #65
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Alltså blir skraj för Billie!

Bryr mig inte om procenten, det är inte därför! Inget vidare spelvärde, men vinner den så vinner den? Då kvittar de om de är 70% ...

Men är den verkligen så säker? Känns som att banan missgynnar den på något sätt. Ser framför mig hur de failar bara.. Får dåliga vibbar!

Samtidigt finns det ytterst få konkurrenter som kan mäta sig med denna någorlunda idag.

1-5-8 + BDM och de känns heltäckt. Men får man pröjs för sin gardering? Någon kommentar?
Björn kan du ju ta bort, Björn är stort plus och hästen är bra men spår 8, ej optimal balans och rätt hårt spelad. Jag kommer ta tre, favoriten som utgång och Hamres spelvärda duo på ramen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:13   #66
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Alltså blir skraj för Billie!

Bryr mig inte om procenten, det är inte därför! Inget vidare spelvärde, men vinner den så vinner den? Då kvittar de om de är 70% ...

Men är den verkligen så säker? Känns som att banan missgynnar den på något sätt. Ser framför mig hur de failar bara.. Får dåliga vibbar!

Samtidigt finns det ytterst få konkurrenter som kan mäta sig med denna någorlunda idag.

1-5-8 + BDM och de känns heltäckt. Men får man pröjs för sin gardering? Någon kommentar?
Om BDM förlorar beror det väl på balansändringen?

10 Jontte Boy - ny balans.
9 Pippa Barosso - ganska ny hos Souloy.
6 Expo Express - årsdebut men Kontio, vann tyska derbyt i fjol.

Lycka till!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:18   #67
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Ser lätt ut idag. Blir ingen hög utdelning på lappen nedan. Men jag vill vara med.

1) 3 (alla som såg loppet senast på valla spikar - hon påminner om Gelinotte)
2) 2 (2 blir en bra häst, har aldrig sett 3)
3) 1,2,3,5,6,10,11 (ston - då får vi gardera)
4) 1,9 (bra lås)
5) 2,4,9,10,11,12 (känns helgarderat)
6) 2,3,4,5,7,8,9,10 (alla utom utfyllnaden, tror/hoppas på 8 som bör ha vant sig vid Norden nu)
7) 15 (möter loppor)

Kostar 336:-. Detta blir en fin sportdag. Liret får stå i andra hand.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:18   #68
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Värmningsintrycken är ju översvallande positiva.
Jag spikar på ett litet "för att vara med "- system.

/znip

Jo, har för mig att den såg övernaturlig ut sist också i värmningen.

Hmm klart jag tror på bra chans. Men den var ju ingen raket ut heller. Plus att jag kom på att den såg "hotad" ut senast innan galoppen kom. Tror definitivt den kan göra en bra insats, men ändå förlora.

Speciellt om de tvekar det minsta idag och inte får bestämma så mkt
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:22   #69
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Jo, har för mig att den såg övernaturlig ut sist också i värmningen.

Hmm klart jag tror på bra chans. Men den var ju ingen raket ut heller. Plus att jag kom på att den såg "hotad" ut senast innan galoppen kom. Tror definitivt den kan göra en bra insats, men ändå förlora.

Speciellt om de tvekar det minsta idag och inte får bestämma så mkt

Med de pengar jag har till förfogande att spela för kan jag inte gå emot en skjutare av Billies kaliber. För de bättre bemedlade spelarna är det naturligtvis rätt att gardera en så stor favorit.

/znip
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:24   #70
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

V4;an 96 kronor...! Visst var det mycket spelvänligare lopp i Boden? Hoppas det händer lite på V75;an nu, inga favoritparader tack
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:26   #71
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2396
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
V4;an 96 kronor...! Visst var det mycket spelvänligare lopp i Boden? Hoppas det händer lite på V75;an nu, inga favoritparader tack
I enpotts-spel behöver det inte vara ospelvänligt bara för att det blir någon favorit för mycket.

För V75 håller jag med dig helt. Här måste minst vi få bort en eller annan storis.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:27   #72
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Väldigt skiktad omgång idag, det kan bli en eller två skrällar men mer blir det inte. Ser ut att vara stor chans för de första två favoriterna att plocka hem det. Spelar man mycket litet kan man spika dem och ta "alla som kan vinna" i resten, kostar inte mer än drygt 200 spänn att helgardera resten.

Härlig sport får vi iallafall!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:29   #73
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Många garderar Billie. Jag tror hon bara vinner, enkelt. Tråkig som jag är så spikar jag.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:31   #74
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 161
Sharp$: 57047
Standard

Vinner favoriten avd 1 så är det nästan garantijackpot. Läst på några timmar nu och har svårt att hitta någon potential spelmässigt i omgången. Utdelningen denna omgång har varit mellan 11-29 tkr de senaste tre omgångarna Sverige deltagit i V75 spel på Bjerke enligt spelvärde.se och deras betaltips.

Senast redigerad av olle den 2015-06-14 klockan 13:32.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 13:32   #75
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 769
Sharp$: 37664
Standard

Otroligt klantigt att inte få igång loppet i tid, utan att hästarna ska stå utan kuskar pga. invigningen. Det kan ju påverka en och annan häst.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td