|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Hur stort är totoavdraget på de olika spelformerna i Norge?
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
80% av insatserna på Eric Raffin
Runt 10% på Sylvester America med Goop blir en bra inledning på omgången.Jonesy 4% känns helt tappad också, har han tagit Vincennes-loppen på rätt sätt och fått lite med hårdhet räds han ju inget i detta gäng. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Du var inte på solvalla & såg Billie märker jag. 80 % är i underkant.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Klarar BBS Sugarlight att ta spets eller är Vincennes snabbare?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nej men Örjan släpper och hoppas vinna på speed. Duellen innan Sugerlight kommer mellan Oasis Bi och Vincennes är väl en av de verkligt spännande detaljerna i det här loppet.
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt. Senast redigerad av grönvitt den 2015-06-14 klockan 10:58. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ser inte ut som att man kommer tävla mot Billie de Montfort då några av de främsta motbuden siktar mot Sprintermästaren.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Frode Hamre har i alla fall inte gett upp på förhand mot Billie De Montfort (från Rikstoto.no):
"V75 Bjerke: - Jeg har bestemt meg, 3 Billie de Montfort (V75-1) skal testes, melder Frode Hamre. Et fransk monster lød omtalen av Billie de Montfort i forkant av Elitloppstevnet på Solvalla. Hoppa kom den gang flyvende etter 400 meter og tok føringen uten motstand. Hun toget på, og kom til mål med mange meter ned til nestemann. - 5 Kapow Hanover hadde blitt toer med åpning i oppgjøret, påminner Frode og som har løpets utvikling i sin hånd. - 1 Well Built kusker jeg selv, han er god for en tid på 1.10-tallet på Bjerke. To ganger på rappen har hesten vært fastlåst i mål. En svært bra traver og som er kvikk ut i starten. - Altså, du slipper ikke til Billie de Montfort? - Nei, ikke om hun først kommer ut på første langside, lover han. Kapow i form Samtalen fortsatte, vi undret litt på Kapow Hanover og dens mulighet. - Formen er minst like fin som i løpet i Halmstad. Glem løpet på valla, han satt fast med krefter igjen. Kapow kommer ut barbeint på alle fire beina, amerikanervogn og helstengt hodelag. Han skal yte maks på søndag. Naturligvis frykter jeg at «franskmannen» blir for god, men vi skal gjøre et forsøk på å ta henne. Mycket möjligt att det är fel, men jag kommer nog att gardera. Bjerke var ju en skrällbana igår, 1 vinnare som tog hela potten och nästan 17 miljoner... Senast redigerad av torgilsrud73 den 2015-06-14 klockan 11:30. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Anders Lindqvist som leder tävlingen Travfolket gör upp på Maharajah.se presterade ett suveränt system. Man blir lite avundsjuk. Jag gjorde 7 ggr större system åt mitt bolag och fick 4 st femmor. gonatt
Gästtips V75 13 juni Anders Lindqvist Proffstränare Frankrike V75-1: 6 Dialog in V75-2: 1.3.4.5.6.7.8.9.10.11.15 V75-3: 2.4.8.9.10 V75-4: 1.6.7.10 V75-5: 6 Le Lahar V75-6: 6 Raz Mackenzie V75-7: 1.3.4.5.6.7.8.9.10 |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Samtidigt så säger Riordan att han inte vill döda Sylvester America som ska till Sprintermästaren. Dit siktar även Jonte Boy som inte har riktig toppform ännu. När så loppet går är frågan om man verkligen kör seriöst för att fälla Billie. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
??? |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Spikar Mosaiquen ...enorm i Elitloppet, kommer att köras i halsen på honom, Adrians självförtroende på topp,bra procent...Garderar såklart favoriten i första och håller tummarna för att de tävlar denna gång. Eventuellt spik på Untersteiners i 3e...trist att Frozen ströks...
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Barfotainfon till Bjerke ser ut att bli en parodi precis som i fjor då det var ramaskri efter tävlingarna. Enligt hovbeslagsinfon på atg.se är det redan anmält på alla hästarna idag vilket knappast är sanningen.
Ta det som står i listorna idag med en stor nypa salt är mitt råd såvida det inte verifieras i en direktintervju eller liknande från banan. Varje gång det är stortrav i Norge undrar man när dom ska komma igång med detta. Finland, Sverige, Frankrike och USA har väl haft det i mer än 10 år nu, men verkar som att tiden står stilla i Norge när det gäller spelinformation. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
Tänka
Med mej på ett forum gäller det att göra sådant som de
flesta inte är vana vid - att tänka. Jag ställer dom mycket provocerande frågorna som; Varför? Hur tänkte du nu? Det går ju inte att bara klia varandra i röven hela tiden, någon måste vara lite besvärlig. Mvh Ulf-Eddie Senast redigerad av Grant den 2015-06-14 klockan 11:59. Anledning: Syntax |
|
|
|
|
|
|
|