Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-14, 11:03   #31
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Barfotainfon till Bjerke ser ut att bli en parodi
3,5 - 3,5 igår i matchen mellan barfota och skor?

Mvh Ulf-Eddie
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:20   #32
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Kan någon vara snäll och hjälpa mig lösa Kallblodsloppet? Tekno Odin ett måste att ha med? Lannem Silje tar ner dessa frön spår 9 och kort distans? Kan Lome Brage hålla spets? Kanske tom SOS? Tack på förhand!

I övrigt är Mosaique Face ett måstestreck efter prestationen på Elitloppet!
Och i sista tycker jag att For Pleasure As ska med på lappen, eftersom denne kuse ofta gör femstjärniga prestationer!

Lycka till idag!

Senast redigerad av spiifii den 2015-06-14 klockan 11:27.
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:25   #33
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37831
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Kan någon vara snäll och hjälpa mig lösa Kallblodsloppet? Tekno Odin ett måste att ha med? Lannem Silje tar ner dessa frön spår 9 och kort distans? Kan Lome Brage hålla spets? Kanske tom SOS? Tack på förhand!

I övrigt är Mosaique Face ett måste streck efter prestationen på Elitloppet!
Och i sista tycker jag att For Pleasure As ska med på lappen, eftersom denne kuse ofta gör femstjärniga predtationer!

Lycka till idag!
Med dessa tre streck så ska kallblodsloppet sitta. Lome Brage (trolig ledare) anses som första streck av många med tanke på distans och spetsläget. Lannem Silje är ju så jäkla bra att den går inte att gå emot. Kanske kan Tekno Odin få loppet. Låst på tre!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:27   #34
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 19
Sharp$: 280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Min första tanke har varit att gardera och i en annan intervju säger Frode bl.a. "Satt fast med krafter kvar. Känns intressant men möter ett franskt monster. Jag tror inte att han kan vinna mot den franska hästen." samt "Mina hästar kan vara tvåa och trea bakom Billie de Montfort om det klaffar lite med positionerna."

Samtidigt så säger Riordan att han inte vill döda Sylvester America som ska till Sprintermästaren. Dit siktar även Jonte Boy som inte har riktig toppform ännu.

När så loppet går är frågan om man verkligen kör seriöst för att fälla Billie.

Ja, kan mycket väl vara så, men det är ändå en viss skillnad på dödens och ledning, om man utgår från att Billie inte blir släppt till ledning. Hon kan säkert vinna från dödens också, men om Frode nu svarar och tror att han ska köra en 1.10-tid, så kan ju det mycket väl öppna för någon annan också. Sedan är ju bankroppen lite annorlunda på Bjerke än Solvalla också, med lite snävare kurvor, det behöver inte betyda något, men har sett många fransoser som haft problem med det, även om Billies uppvisning på Solvalla var magnifik.

Sprintermästaren är ju ändå 3 veckor bort, men visst, jag har full förståelse för att man inte vill "döda" hästarna. Vi får helt enkelt vänta och se i eftermiddag.
torgilsrud73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:28   #35
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37831
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av torgilsrud73 Visa inlägg
Ja, kan mycket väl vara så, men det är ändå en viss skillnad på dödens och ledning, om man utgår från att Billie inte blir släppt till ledning. Hon kan säkert vinna från dödens också, men om Frode nu svarar och tror att han ska köra en 1.10-tid, så kan ju det mycket väl öppna för någon annan också. Sedan är ju bankroppen lite annorlunda på Bjerke än Solvalla också, med lite snävare kurvor, det behöver inte betyda något, men har sett många fransoser som haft problem med det, även om Billies uppvisning på Solvalla var magnifik.

Sprintermästaren är ju ändå 3 veckor bort, men visst, jag har full förståelse för att man inte vill "döda" hästarna. Vi får helt enkelt vänta och se i eftermiddag.
Ja, det är lite knepigt att ta ställning för om man ska gadda eller inte med tanke på hur de uttrycker sig. Får se vad man kan få för info från banan.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:30   #36
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 679
Sharp$: 2427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
3,5 - 3,5 igår i matchen mellan barfota och skor?

Mvh Ulf-Eddie
Jag tror du har missförstått den största poängen med sko-info.

Den mesta av nyttan kommer inte från att veta vilka som går barfota. Utan snarare från att veta vilka av de betrodda hästarna som går och inte går med den för hästen optimala balansen.

Sedan är såklart alltid bfro ffg jätteintressant på mindre betrodda hästar. Det misslyckas oftare än det lyckas såklart. Men det är sällsynt att det skräller på sommaren UTAN bfro.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:36   #37
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 71
Sharp$: 390
Standard

Det här får jag säkert äta upp, men är inte Emmet Brown dagens mest överstreckade? Funderar på att spika Sudbury, eller åtminstone köra utgång. Har jag missat något (förutom grundkapacitet)?
Jobbalitemer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:40   #38
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 213
Sharp$: 57328
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ja, det är lite knepigt att ta ställning för om man ska gadda eller inte med tanke på hur de uttrycker sig. Får se vad man kan få för info från banan.
Ser man en chans att fälla den så är väl gardering given på en häst som har över 70 procent av insatserna. Den mötte väl dessutom bara ston senast på Solvalla.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+20)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:41   #39
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Sudbury blir över från start så någon spik är han definitivt inte, däremot känns det rätt att gå emot Emmet Brown som får visa vad han kan innan jag börjar tro på honom igen, Muchmoremuscles?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jobbalitemer (+1)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:42   #40
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Nja..


Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag tror du har missförstått den största poängen med sko-info.
Jag har inte missförstått.

Jag gjorde bara ett konstaterande, 3,5-3,5.

Minst 100% av travhästarna travar bättre utan skor, ett konstaterande.

Jag tycker att det skulle vara förbjudet att tävla barfota, ett konstaterande.

Inga sanningar bara åsikter...

Mvh Ulf-Eddie
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:44   #41
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

En lite rolig tanke som slog mig med Inchgower Level i avdelning två.. Även om det är 500 meter längre än de två senaste starterna han gjort så måste det väl kännas som att springa på moln nu när banan är bra? Tung och Något tung i de senaste starterna
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:46   #42
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 71
Sharp$: 390
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Sudbury blir över från start så någon spik är han definitivt inte, däremot känns det rätt att gå emot Emmet Brown som får visa vad han kan innan jag börjar tro på honom igen, Muchmoremuscles?
Jo Muchmoremscles imponerade lite smått senast. Ingen koll på Sudburys startsnabbhet så pik är väl att ta i. Får lov att kolla i arkivet även om jag tror dig. Lutar åt ett gäng kusar i det loppet för mig.
Jobbalitemer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:48   #43
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hände med liven?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:48   #44
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 213
Sharp$: 57328
Standard

Sändningsuppehåll på atg live precis när tävlingarna på Bjerke ska dra igång.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 11:51   #45
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37831
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ser man en chans att fälla den så är väl gardering given på en häst som har över 70 procent av insatserna. Den mötte väl dessutom bara ston senast på Solvalla.
Var det inte det jag skrev? Att frågan är om det finns några vettiga möjligheter att fälla den, eller om de inte kommer att tävla.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td