|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Givetvis ska man behöva dras med den egotrippade och självgoda stureplansbimbon Jessica Almenäs när det vankas "stortrav". det finns tydligen nån på ATG/Kanal 75 som inbillar sig att hon är oumbärlig då och har någon form av stjärnstatus. Eller kan det va så att de är så korkade så de tror att man kan attrahera Let´s dance publiken att titta på trav om bara Almenäs visar sin nuna???
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Jag tror faktiskt att den franska hästen, Uranie Lorraine kan bli riktigt farlig i nästa lopp om hon bara inte blir fast invändigt. Men de franska kuskarna brukar knuffa sig ut på ett eller annat sätt för det mesta...
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Har tydligen gjort en rejäl värmning. Jag hoppas på dock att Peter leder runt om.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
500 vinder
på prmance simeoni....skal bare vind dette løb....
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Verkar som att dom presenterar alla hästarna en och en i alla loppen idag. Konstigt att dom inte ska spela nationalsången också då efter varje lopp
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Härligt! Då var spikarna inne i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
satens !!! |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Vilken tråkig skit dag säger jag bara. Bara till o stänga av tvn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Hade en polare som körde mångbong idag. Tycker dock det är bra prestationer idag, fleetfoot kanske var mindre "bra". Vann lite pliktskyldigt.. Men Emmet och Billie var ju ändå rätt så bra får man säga. Inte så oväntat!
Vinner Mellby Viking också och någon annan typ Supersilje lutar det åt 72kr utdelning hahaha |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Jorma med Stylish Hanover får perfekt start till andra ut, får sitta kvar till 700kvar men väljer att sitta kvar med allt kvar över mål, norsken o hela skiten....
Bara inse att man måste prata med kuskarna nuförtiden för att veta att de kör för vinst eller inte... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Khiarshoor (+15) |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Är väl ingen direkt skrällpotential i nästa heller. Lannen Silje ska tydligen starta igen redan om 5 dagar så finns väl hopp om att hon körs snällt. Men då leder väl andrahandaren Lome Brage runt om.
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Tre hästar som kan vinna. Hoppas på Tekno Odin. Jag tror inte man kör läggmatch med Lannen Silje. Vore mycket konstigt då hon bara torskat ett lopp i karriären.
|
|
|
|
|
|
|
|