|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 |
|
Dubbeljackpot?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jobbalitemer (+5) |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Äsch då, det var bra nära för både Oasis och Da Vinci. Support Justice lite segare så Goop kan smita ut och lite mer offensiv styrning av Lövgren så sitter det.
|
|
|
|
#228 |
|
Trav är trav gott folk.
|
|
|
|
#229 |
|
Kamma dig
|
|
|
|
#230 |
|
Har för lite hår för det tyvärr. Men om du tror BBS vinner utvändigt kanske du ska använda kammen lite?
|
|
|
|
#232 | |
|
Citat:
Nu hänger jag inte med.... Det var ju du som skrev; Citat: Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg Björn gav BBS vinsten. Snyggt! Släppa i ett sådant här lopp, så sjukt fegt. "Kanske släppte för att han var rädd för att Mosaique Face skulle pressa utvändigt..." |
||
|
|
|
|
|
#233 |
|
Jag tror inte Oasis har en jävla suck på pengar från ledning, inte minst mosaique hade tryckt sönder och samman den...
|
|
|
|
#234 | |
|
Citat:
Och snarare än att Björn gav bort vinsten, så borde man kanske ifrågasätta varför inte de andra körde mer? Fransmännen kändes ju lite som att de verkade nästan direkt ointresserade, även om de hade dåliga utgångslägen. Men det är ju oftast positionerna och startspåren avgör i de här loppen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
||
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Citat:
Alltså det jag menar är att Björn inte hade "lyxen" att välja vem han skulle släppa till. Äh, strunt samma, kommer knappt ihåg vad jag menade. Hoppas att jag var tydligare! Ha en trevlig kväll!
znipstern (+5) Senast redigerad av Chiron den 2015-06-14 klockan 17:52. |
||
|
|
|
|
|
#236 |
|
Banned
|
Jag stod över den något favoritbetonade omgången på Bjerke, Funderade ett tag på om jag skulle lira ett par hundringar på Alfas Da Vinci men efter att ha funderat en sväng till på "hela" ekipaget så avstod jag. Så långe Joakim Lövgren envisas med att köra själv så är det bara att stå över. Oförmågan har fått ett ansikte.
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Banned
|
Citat:
Rickart (+5) |
|
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#239 | |
|
Citat:
Men det verkar vara färre och färre som gör det.
|
|
|
|
|
#240 |
|
Björn gav sig själv ett andrapris genom att släppa. Svarar Björn är jag ganska säker på att han får mindre pengar. Men det kan nog bli ett roligare lopp. Kommer Lill-ludde kommer Peter att försvara dödens för att inte riskera dödens på MF.
|
|
|
|
|