Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-14, 17:22   #226

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Dubbeljackpot?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jobbalitemer (+5)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 17:23   #227

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Äsch då, det var bra nära för både Oasis och Da Vinci. Support Justice lite segare så Goop kan smita ut och lite mer offensiv styrning av Lövgren så sitter det.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 17:24   #228

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Trav är trav gott folk.
Gammal 2015-06-14, 17:25   #229

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2726
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Björn gav BBS vinsten, punkt. Utvändigt vinner inte BBS. Och Björn är inte sämre än tvåa ändå. BBS är inte så farlig att ha sig på utsidan.
Kamma dig
Gammal 2015-06-14, 17:25   #230

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Kamma dig
Har för lite hår för det tyvärr. Men om du tror BBS vinner utvändigt kanske du ska använda kammen lite?
Gammal 2015-06-14, 17:25   #231

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 390
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Dubbeljackpot?
Måste det bli...
Chiron (+5)
Jobbalitemer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 17:33   #232

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2003
Standard

Citat:
Det hade aldrig gått så. Skulle Untersteiner acceptera att MF skulle passera BBS (när Peter redan var utvändigt om Oasis) och att han själv sedan skulle hamna utvändigt om Mosaique?

Nu hänger jag inte med.... Det var ju du som skrev;

Citat:
Björn gav BBS vinsten. Snyggt! Släppa i ett sådant här lopp, så sjukt fegt.
"Kanske släppte för att han var rädd för att Mosaique Face skulle pressa utvändigt..."
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 17:34   #233

Rickarts avatar

Standard

Citat:
Har för lite hår för det tyvärr. Men om du tror BBS vinner utvändigt kanske du ska använda kammen lite?
Jag tror inte Oasis har en jävla suck på pengar från ledning, inte minst mosaique hade tryckt sönder och samman den...
SO (+5), ExtremtRik (+5)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 17:35   #234

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 280
Standard

Citat:
Björn gav BBS vinsten, punkt. Utvändigt vinner inte BBS. Och Björn är inte sämre än tvåa ändå. BBS är inte så farlig att ha sig på utsidan.
Såvitt jag minns så har väl Oasis Bi aldrig varit någon direkt tiger i ledningen, utan ska helst ha ett rygglopp för att vara som bäst. Och hade Björn fått försvara ledningen, så hade ju han fått Adrian över sig och då vinner kanske Untersteiner ändå från andra utvändigt, det är i alla fall min teori.

Och snarare än att Björn gav bort vinsten, så borde man kanske ifrågasätta varför inte de andra körde mer? Fransmännen kändes ju lite som att de verkade nästan direkt ointresserade, även om de hade dåliga utgångslägen. Men det är ju oftast positionerna och startspåren avgör i de här loppen.
ExtremtRik (+1)
torgilsrud73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 17:50   #235

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Nu hänger jag inte med.... Det var ju du som skrev;

Citat:
Björn gav BBS vinsten. Snyggt! Släppa i ett sådant här lopp, så sjukt fegt.
"Kanske släppte för att han var rädd för att Mosaique Face skulle pressa utvändigt..."
Ber om ursäkt för min otydlighet. Du hävdade (om jag inte missförstod) att Björn kunde släppa till Mosaique Face. Jag menade att det inte skulle fungera. Om Oasis är i ledningen och BBS är utvändigt (alltså precis när Björn ska släppa till Peter), varför ska Peter acceptera att MF ska passera BBS om i samma stund få ta över av Björn? Då blir det värre för BBS genom att han hamnar utvändigt om MF - att vara utvändigt om Oasis är hanterbart, men utvändigt om MF är "omöjligt".

Alltså det jag menar är att Björn inte hade "lyxen" att välja vem han skulle släppa till. Äh, strunt samma, kommer knappt ihåg vad jag menade.

Hoppas att jag var tydligare! Ha en trevlig kväll!
znipstern (+5)

Senast redigerad av Chiron den 2015-06-14 klockan 17:52.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 18:03   #236
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Äsch då, det var bra nära för både Oasis och Da Vinci. Support Justice lite segare så Goop kan smita ut och lite mer offensiv styrning av Lövgren så sitter det.
Jag stod över den något favoritbetonade omgången på Bjerke, Funderade ett tag på om jag skulle lira ett par hundringar på Alfas Da Vinci men efter att ha funderat en sväng till på "hela" ekipaget så avstod jag. Så långe Joakim Lövgren envisas med att köra själv så är det bara att stå över. Oförmågan har fått ett ansikte.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 18:06   #237
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av torgilsrud73 Visa inlägg
Såvitt jag minns så har väl Oasis Bi aldrig varit någon direkt tiger i ledningen, utan ska helst ha ett rygglopp för att vara som bäst. Och hade Björn fått försvara ledningen, så hade ju han fått Adrian över sig och då vinner kanske Untersteiner ändå från andra utvändigt, det är i alla fall min teori.

Och snarare än att Björn gav bort vinsten, så borde man kanske ifrågasätta varför inte de andra körde mer? Fransmännen kändes ju lite som att de verkade nästan direkt ointresserade, även om de hade dåliga utgångslägen. Men det är ju oftast positionerna och startspåren avgör i de här loppen.
Jag är så jävla nöjd att Adrian fick vinna med Pellini igår, jag tycker att det gång på gång nu i storloppen visar sig att det sitter ett gäng räddharar i kön som är livrädda för hästen ska bli riktigt trött. "alla" ska köra en "trudelutt" till slut och nöjer sig med att favoriten rinner undan i spets.
Rickart (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 18:14   #238

Rickarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Jag är så jävla nöjd att Adrian fick vinna med Pellini igår, jag tycker att det gång på gång nu i storloppen visar sig att det sitter ett gäng räddharar i kön som är livrädda för hästen ska bli riktigt trött. "alla" ska köra en "trudelutt" till slut och nöjer sig med att favoriten rinner undan i spets.
Haha!
Gammal 2015-06-14, 18:34   #239

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1400
Standard

Citat:
Fast det brukar väl vara en eller två dagar innan? Inte en hel vecka innan?
De som har det brukar betala ut på torsdagen midsommarveckan. ( Som blir en hel vecka innan 25e detta året. )

Men det verkar vara färre och färre som gör det.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 19:39   #240

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1018
Standard

Citat:
Björn gav sig själv ett andrapris genom att släppa. Svarar Björn är jag ganska säker på att han får mindre pengar. Men det kan nog bli ett roligare lopp. Kommer Lill-ludde kommer Peter att försvara dödens för att inte riskera dödens på MF.

td