|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Digital Bronze: Riktigt bra i ordning, kan vara med där framme. Intressant med balansen. Skräller om favoriten gör bort sig? Utrustning: Eventuellt barfota, öppet huvudlag |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
sitter lugnt med 3 hästar i avd I (2,4,7)
|
|
|
|
#38 |
|
Har lämnat in nu och det blir spikar på Charrua Forlan, Aileron och Neon Face. Vad kan gå fel liksom?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Alla verkar bomb på att Erik lägger sig på rygg med Corky men jag är inte lika säker.. Visst, det kan ske i och med att det är årsdebut och allt vad det innebär men tror ändå inte Erik bara ger upp loppet när det känns som toppchans för spets, maska bort 90 % av loppet och slut. Han är hyfsat smart den där Erik och jag tror faktiskt chansen är 60-40 att han håller upp ledningen.
Hade Erik kört Charrua och Corky körts av HOS hade det varit lite annorlunda, men så är inte fallet. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2521Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Screen Height spöade Charrua senast dom möttes den 29 April.
Då hade Screen spår 9 och blev tvåa efter Rolex bigi. Charrua som hade spår 2 kom i mål som 4a. |
|
|
|
|
|
#41 |
fræk spik og flemmings bedste shanse
4 Jumble Ås har denne gang fået et rigtigt godt spor. Hun har på det sidste fået nogle rigtigt hårde løb undervejs, og her derfor manglet det sidste. Denne gang håber vi på at det bliver en lidt blidere rejse, for så har hun en fantastisk speed og kan runde rigtigt mange det sidste stykke vej. Jeg tror at hun står med en vinderchance og er vores bedste chance på dagen, trods hård modstand” siger Mads Petersen
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Flemming Jensens statistik är inte den bästa på Solvalla dock om jag inte missminner mig
![]() Kommer inte ihåg på rak arm var jag snappat upp det men han vinner inte så ofta på östkusten
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
och Stig H säger inget om ffg ¢¢ på Digger Lord i krönikan på Aftonbladet
![]()
|