|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Trist lopp där halva fältet hoppade bort sig, och som Widman sa så blev det en konstigt start.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Skorycket, Peters optimism, den låga % och att Unibets duktiga oddssättare hade den så lågt gjorde att den var mkt tidig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tycker du det är märkligt? Inte jag. Han hade väl ingen koll, kollar man bara strecklistan och inte lite mer information som balans m.m. Så hittar man inte sådant.
|
|
|
|
#21 |
|
Märkligt eftersom Malmrot är starkt kopplad till TravTjänsten väl?
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Är väl så enkelt att han vela göra sig en rejäl hacka själv utan att trycka ner oddset....
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vinner Erik nästa så blir det inte många kronor på V65. Får gå emot den på en tvilling och kör 7 mot 5,6,11.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
På ett sätt så kan han ju inte dela ut TTs vassaste idéer gratis i TV. Men samtidigt blir det konstigt när han inte säger ett pip om den på förhand. Att han inte skulle känna till TTs rank/systemupplägg bara för att han jobbar med V65 Direkt håller jag inte alltför troligt. Edit: Lite av spyvinnare för mig. Mest spelad av de jag den lägre målvinsten på.
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite! Senast redigerad av Strappa71 den 2015-06-12 klockan 14:00. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Testar en tvilling, Jorma mot 2,9
|
|
|
|
#28 |
|
Erik släpper gud va bra. Kom igen nu Svante
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Sådär lagom rolig omgång när man spikat Scarlets Mirakel och Al's Winnermede. Kunde ju bli något annat än favoriter i dom andra loppen...
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Fan va gött och varmt i solen nu, till det en kall. Underbart! Bara springa in och se loppen emellan ![]()
|
||
|
|
|
|
|
|