|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4 Örebro
Spets och slut för Mr Vox.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Testar New York US i andra, 0% nu och har inte visat ett skit på sista tiden, men hästen är bra i grunden. Ett långskott.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Plead Guilty är bästa hästen men innerspåret kan bli en fälla. Vi spelar på det och att Versailles frontar och leder runt om istället.
( Stulit från Aftonbladet ) Versailles favorit nu 34% mot 12% på Plead Guility. Spelar 1 Plead Guility i hopp om att Magnus kommer ut. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Spiken/draget: B.W.T.ENGAGED tror jag en del på idag. Hästen är en vinnartyp som har ett fint läge. Jorma är optimist.*
Dragen: SUPERMAN TOUR spets och slut? kanske bäst över kort men motståndet skrämmer ej. PLEAD GUILTY inte helt borta, fart i massor om han sköter sig. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Med tanke på hur mycket streck det är på favoriterna i de båda första loppet och i mina ögon är det inga klara vinnare så jag hittar spelvärde i att gå emot.
V4 1 6 MT Jeffrey var bra när han vann från dödens för fyra starter sedan. Men därefter har det inte slagit gnistor om hans prestationer och helt klart finns det frågetecken för formen. Troligt grovjobb igen och absolut ingen spik för mig. 1 Lucky Larry har form, läge och kern har stallform. Om han håller emot 4 släpper kern inte spets och håller då länge. Men 4 Superman Tour är också en bra häst och skulle den ta sig förbi 1 är detta hästen att slå. Snabba sommarbanor nu kompenserar eventuellt distansminus. 11 Zirkon Hoss har gått barfota rom de senaste starterna men tycker inte det har gett någon effekt snarare tvärtom då travet inte flyter speciellt bra. Galopp senast av den anledningen och klart överspelad som jag ser det. Men då det finns lite frågetecken för distansen på spetshästarna kan det löna sig att gardera på lite mer här. 2,5,7,10 känns tidigast av övriga. V4 2 Gillar verkligen 4 Mr Vox och visst är det toppchans från spets. Men då mycket spelad hoppas jag att 3 B.W.T Engaged laddas för spets och körs där då är favoriten sårbar. 3 mötte 4 på romme 25/4 och hade då spåret utanför. Tog absolut ingen längd då men kanske kan hålla ut med full laddning från Jorma som är grym på att få iväg hästarna från start på auto. 6 Ninepoints Ariel är anmäld med skor rom? Annars spikförslag för mig då hästen har riktigt bra och tål alla upplägg. Prins Alf är också en sprinter av klass men även den är anmäld med skor rom vilket drar ner chansen avsevärt.1 Oracle Kronos har startsnabb och svårbedömd kan gå om form, flera spurtstarka i 2,8,9. 7 startsnabb men lär inte komma förbi den invändiga men form och barfota rom nu. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Burberry i avd 3 känns rolig, tappar en 1.a i programraden och har vart ute i tuffa sällskap o gjort det bra. till 2% känns de kul även om lång frånvaro
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
SystemetCitat:
Blev såhär till slut! Registrerat spel Datum: Måndag 2015-06-22 Bana: Örebro, omg. 14 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 4, 5, 7, 10 2 1, 3, 6 3 6 Versailles 4 1, 3, 12, 15 Vadet gäller startnummer 72 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 144,00 kr |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
SÅJA MAGNUS! nu jobbar vi in skrällar
|
|
|