|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#241 | |
|
Citat:
---och förresten, heter det inte Solvallalunken? Märks att du inte har minnet kvar att minnas hästar som New Action Meadow Prophet Ideal du Pim Mexi Khan Francheska Star Suitcase Big Spender Handbag etc...alla med "norrländsk lunk" i västen... Maven vinner idag och det ser ut att man får 6ggr på Shadow Woodland. Skål! |
||
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Citat:
Min enkla mening är, att Ready For More hos Reijo kommer att tjäna mycket pengar och hålla längre. |
||
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Citat:
Han måttade in den, segermarginalen hade varit ungefär samma oavsett upploppslängd.
|
|
|
|
#244 |
|
Jag tror du såg på fel lopp. Han körde 1.08 första 500 sen 1.16 i 500 meter. Att köra 1.16 en femhundring tror jag inte många fler än du skulle skriva under är gasen i botten när det gäller bronsdivisionen.
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Citat:
Hästarna med mer än 50 procent däremot är väl i stort sett aldrig spelvärda som spikar. Men om man bara i sina analyser letar efter mest troliga vinnare är det ofta dom som är bästa spikarna. |
||
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Citat:
Trevlig söndag! |
||
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Citat:
Den ser stadigare ut , lite lite muskler men annars travar bättre. Får väl se, ready lär nog tjäna mer pengar, får hoppas han håller ihop. |
||
|
|
|
|
|
#250 |
|
Nej du har givetvis rätt. Skithäst som fick bluffa bort mestadelen av loppet. Jag ber ödmjukast om ursäkt ers höghet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+1) |
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Själv valde jag bort Ready på att den skulle hamna långt bak, så hade den inte med på tre streck så för mig blev det ju extra surt att Lets Dance inte fick vinna
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Bra att Joel laddade från start som de sa....pajasintervju!
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
God natt!
Hoppas du är nöjd nu Classe, det här vann både du och Jeanette på. |
|