Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-16, 19:16   #76
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Du verkar ha missat kvalomgångarna från tidigare år. Det är tyvärr såhär det brukar se ut. Klasskillnaden är så stor när det är seedat.
Nej det har jag väl iofs inte...man är väl helt enkelt naiv som hoppas på lite körning och kuskar som inte släpper varje gång.

Har svårt att se någon utav megafavoriterna få hybris ifall de får svar när de kommer fram för att överta. I lopp som dessa borde väl en lugn dödens vara att föredra.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:17   #77
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 160
Sharp$: 57044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Du verkar ha missat kvalomgångarna från tidigare år. Det är tyvärr såhär det brukar se ut. Klasskillnaden är så stor när det är seedat.
Det finns ju också hästägare som investerat stora pengar i dessa 3-åringar och då kan man ha viss förståelse för att man inte bara tänker på att spelarna ska få se händelserika lopp och att favoriter ska fällas till varje pris när det nu handlar om den viktigaste uppgiften hittills i karriären för de flesta. Jag tycker det är trist när det inte tävlas i vanliga lopp men i sådana här viktiga uttagningslopp kan jag ha förståelse för att inte spelarna är det viktigaste.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:19   #78
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2396
Standard

Att köra stora/halvstora streckspel i rena uttagningsomgångar är ett relativt nytt påfund.

"Förr" skulle det ALDRIG ha omsatts miljonbelopp på den här typen av lopp.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:19   #79
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 375
Sharp$: 1142
Standard

Nu vinner väl Örjan säkert i nästa bara för att jag inte tog med den trots ett flertal streck. Håller tummarna för mitt galenpannestreck, kom igen nu Pekka!!
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:20   #80
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37661
Standard

Nu jävlar vinner Haugstad!!!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:21   #81
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Clemenza Am är väl lite intressant, var ett tag sen den hade ett bra spår. Trivs ju i ledningen. Tycker även att In Vain Sund är lite väl bortglömd trots bakspår.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:22   #82
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Clemenza Am är väl lite intressant, var ett tag sen den hade ett bra spår. Trivs ju i ledningen. Tycker även att In Vain Sund är lite väl bortglömd trots bakspår.
In Vain Sund tokkörde han ju med senast (om jag inte förväxlar hästar) och man kan nog räkna med att han kör bort den igen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:22   #83
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nu jävlar vinner Haugstad!!!
Kommer du sluta spika honom om han missar även idag?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:23   #84
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Att köra stora/halvstora streckspel i rena uttagningsomgångar är ett relativt nytt påfund.

"Förr" skulle det ALDRIG ha omsatts miljonbelopp på den här typen av lopp.
Det är fina hästar men ruskigt tråkiga lopp. Hade man fått välja mellan amatörlopp i ganska låg klass och de här uttagningarna vette tusan vad man skulle välja. Både sportsligt och spelmässigt...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:23   #85
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det finns ju också hästägare som investerat stora pengar i dessa 3-åringar och då kan man ha viss förståelse för att man inte bara tänker på att spelarna ska få se händelserika lopp och att favoriter ska fällas till varje pris när det nu handlar om den viktigaste uppgiften hittills i karriären för de flesta. Jag tycker det är trist när det inte tävlas i vanliga lopp men i sådana här viktiga uttagningslopp kan jag ha förståelse för att inte spelarna är det viktigaste.
Nej jag håller med om att man inte ska köra för att göra spelare nöjda.

Målsättningen måste ju vara att ta en finalplats, för att få köra den viktigaste uppgiften och inte komma i mål med en körd 100 meters truddelutt!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:23   #86
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 768
Sharp$: 37661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Kommer du sluta spika honom om han missar även idag?
Aldrig! En sån kille slutar man aldrig att spika.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+2)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:23   #87
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1680
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det finns ju också hästägare som investerat stora pengar i dessa 3-åringar och då kan man ha viss förståelse för att man inte bara tänker på att spelarna ska få se händelserika lopp och att favoriter ska fällas till varje pris när det nu handlar om den viktigaste uppgiften hittills i karriären för de flesta. Jag tycker det är trist när det inte tävlas i vanliga lopp men i sådana här viktiga uttagningslopp kan jag ha förståelse för att inte spelarna är det viktigaste.
Menar du att den dyraste hästen ska få vinna? För att någon satsat pengar...
Att läsa på om de andra hästarna är bara några få kuskar som gör ordentligt, sedan ser dom till att utnyttja det så långt som möjligt.
Häromveckan skrev du att dessa hästar som tävlade i onsdags på v86 skulle köras mer eller mindre preparé då för att tävla på max idag, nu ska dom visst inte tävla idag heller??? I vilka lopp ska det tävlas då?
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:24   #88
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
In Vain Sund tokkörde han ju med senast (om jag inte förväxlar hästar) och man kan nog räkna med att han kör bort den igen.
Ja, hästen blev lite väl het...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:25   #89
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2396
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det är fina hästar men ruskigt tråkiga lopp. Hade man fått välja mellan amatörlopp i ganska låg klass och de här uttagningarna vette tusan vad man skulle välja. Både sportsligt och spelmässigt...
"Förr" skulle det inte ha omsatts miljonbelopp på amatörlopp i ganska låg klass heller.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-16, 19:25   #90
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det är fina hästar men ruskigt tråkiga lopp. Hade man fått välja mellan amatörlopp i ganska låg klass och de här uttagningarna vette tusan vad man skulle välja. Både sportsligt och spelmässigt...
Som spelare är det ju givet att fått spela på amatörlopp.

Hästarna och kuskarna må vara sämre men det händer lite i loppen iaf.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td