|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Men om inte skorycket sätter ner startsnabbheten eller det finns dolda talanger vad gäller startsnabbhet hos andra så spetsar Jorma lätt i dd.2 och hur sugen är han sen på att släppa med totofavoriten ?
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Kom hem nu. Spelvärde har 4 12 6 nu
|
|
|
|
#123 |
|
Jag har plats på fyran på en raket som då är hemma, men DD gav så dåligt med den så jag testade Adrians istället. Med lite flyt kan han hålla upp ledningen.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Ja och det finns väl viss osäkerhet på första barfota och den har inte startat på länge. Sugen på v spel ändå men det går givetvis inte när det lyser dubbelrött hos atg. Det blir överspel å det grövsta som vanligt. 5 ggr till fast odds hade varit ok men kan bara spela hos atg som bekant.
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Jaja, det där blev ju inte alls bra för DD:n. Raketen satt dock, och jag hade fått in min flerbong V4 om Haugstad kommit ut tidigare eller fått överta. V86 imorgon.
|
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
Nu kommer Bergh ut med Timbal men de flesta här stänger väl ner nu när V64 spelet är över.
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Men med 7 miljoner i omsättning och dubbel jackpot blir det mycket extra pengar till Dannero på torsdag så hoppas man hittar lösningen på deras V6a då.
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Nu i lopp 12 nytt Nurmos skoryck på Global Satisfaction. Tänk dock på att den till skillnad från Mellby Demon hittils inte visat någon startsnabbhet och därmed bör man väl väga in det när man analyserar spelvärdet från spår 1 och inte bara ta för givet att dubbelrött är lika med vinst
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Fan då får jag facket på mig. Lirar nästan bara alla rätt. Endast 6 vid V64 och V65. Sedan V5 oh V4. Och väldigt många flerisar.
|
|
|
|
#131 |
|
Men inte heller Pythagaras Face är snabb ut när man kollar i arkivet så känns lite lurigt.
|
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Citat:
Annars spelar jag ganska likt. Ikväll: Insats = 471 kr. Matematiskt system men med flerbong på utvalda rader. V6. Vinst = 6120 kr. 8 x "V6".
|
|
|
|
#133 |
|
Typiskt med skenande häst en sådan här kväll.
Lopp 12 kommer väl snart igång nu. Missa inte lopp 13. Poet Broline såg ju ut som en ny häst senast på Solvalla i debuten för Untersteiner. Oj vad kul det ska bli om en knapp halvtimme att se om intrycket från då består idag. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Galopp för Global Satisfaction men långt ifrån givet att det berodde på skorycket. Förödande i viktiga unghästlopp med sådant strul och lång väntan som det blev tyvärr.
|
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Citat:
Rader med rankingsumma under xy lämnas in som flerisar. På fredagar spela jag nästan aldrig V65 utan det blir mest V4. Tycker v4 på Lunchen är bästa spelet.
|
|
|
|
|