Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-19, 10:00   #1
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50095
Standard

Dannero - eftermäle


Saxat ur Travnet:

"– Ed You var bra som tvåa i sin comeback. Han fick ett lopp i rygg på ledaren och avslutade bra efter sen lucka, skriver man på Robert Berghs hemsida."
"Han fick" låter nästan som om det var tänkt så...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-19, 10:08   #2
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6209
Standard

Klart det var :(
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-19, 11:20   #3
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Var dock aldrig nära vinsten ändå. Vox lekte ju hem loppet.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-19, 11:25   #4
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ohlsson ville köra i ledningen och då är det självklart bättre med ett rygglopp än dödens för en häst som inte startat på 9 månader! Särskilt i ett lopp som inte betyder nåt.

Innerligt trött på alla speltorskar här som tror hästarna är maskiner och ska bottnas varje gång!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+6), Lillis (+25), SO (+50)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-19, 11:56   #5
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Ohlsson ville köra i ledningen och då är det självklart bättre med ett rygglopp än dödens för en häst som inte startat på 9 månader! Särskilt i ett lopp som inte betyder nåt.

Innerligt trött på alla speltorskar här som tror hästarna är maskiner och ska bottnas varje gång!
1.Jag betackar mig för att bli kallad speltorsk (om det var syftet) då jag kommenterar Berghs besked som lämnades av honom FÖRE loppet jämfört med EFTER loppet.Enligt honom var det hans bästa chans.Till vad: ett rygglopp?
2.Har någon här påstått att hästen skulle bottnas?
3.Om ett lopp inte betyder nåt,varför då ställa upp i det och ge sken av att man gör det med vinst i sikte?
4.Att med facit i hand skriva om rygglopp,långt uppehåll och lopp som inte betyder nåt - hmmm...jävligt begåvat!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Speedyearl (+5), SO (+25)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-19, 13:13   #6
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
1.Jag betackar mig för att bli kallad speltorsk (om det var syftet) då jag kommenterar Berghs besked som lämnades av honom FÖRE loppet jämfört med EFTER loppet.Enligt honom var det hans bästa chans.Till vad: ett rygglopp?
2.Har någon här påstått att hästen skulle bottnas?
3.Om ett lopp inte betyder nåt,varför då ställa upp i det och ge sken av att man gör det med vinst i sikte?
4.Att med facit i hand skriva om rygglopp,långt uppehåll och lopp som inte betyder nåt - hmmm...jävligt begåvat!
1-2: Syftar mest på personer i andra trådar.
3. Preparé är förbjudet i Sverige, så givetvis säger man inget om sådant i intervjuer. Sen får man givetvis starta med passivt upplägg. Tävlingsmomentet går inte att träna sig till.
4. Facit i hand? Vad menar du? Jag hade iaf garderat...
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td