Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-20, 13:09   #16
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tar emot att spika lillsvanen från spår 10. Tycker äpplet föll väldigt långt från trädet där...
Kika på V86 loppet näst senast, det var en äkta Svanstedtare då
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:10   #17
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Omgångens bästa spik.
Om han vinner ja, men det har en förmåga att strula. Jag testar ändå så man får lite spelvärde i kupongen. Testar fälla Al Dente, Olympia Tilly och Time Machine.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:14   #18
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av millekung Visa inlägg
Anmäld barfota fram, dvs som senast
Koll på det, men skoinfon går ju inte alltid att lita på.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:18   #19
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 164
Sharp$: 57050
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Al Dente blir svårslagen. Har ju gått med skor i alla starter utom två.
Men det du som spelare ska bedöma är om den har betydligt större chans att vinna än någon av de andra hästarna tillsammans har. Bra chans är väl inte tillräckligt för att som spelare spika en av omgångens megafavoriter. Hittar man anledning att fälla en sådan är det väl givet att försöka. Bedömer man som du tycks göra att den bara vinner så spikar man.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:19   #20
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Om han vinner ja, men det har en förmåga att strula. Jag testar ändå så man får lite spelvärde i kupongen. Testar fälla Al Dente, Olympia Tilly och Time Machine.
Breeders Crown försök och viktigast ta sig vidare, bland de 6 första. Därför blir mina spikar i de två avdelningar där dessa ej körs.
Bimingham (8%) och Shaq Is Back (29%).

Birmingham går bra efter lite vila, 4/8 segrar då. Anmäld ¢¢ idag, ensam på volten, har hoppat i senaste 2 starterna från start. Frågat Jimmy om skoanmälan stämmer, inget svar än.

Shaq spets och slut.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:19   #21
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skogen
Inlägg: 396
Sharp$: 1242
Standard

Canappealformore i andra tycker jag gjorde det riktigt bra sist.Nu med lopp i kroppen och 2%..
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:20   #22
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2397
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Om han vinner ja, men det har en förmåga att strula. Jag testar ändå så man får lite spelvärde i kupongen. Testar fälla Al Dente, Olympia Tilly och Time Machine.
Spelvärde....detta modeord......
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lillis (+25)
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:20   #23
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 164
Sharp$: 57050
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Koll på det, men skoinfon går ju inte alltid att lita på.
Jag gick på vad Oscar J sa i rondenintervjun på det jag skrev, dvs troligen skor runt om denna gång, men den intervjun är gjord för flera dagar sedan så om dom anmält barfota fram och det inte ändras innan kl 15 får man hoppas det blir så. Den är dock bäst barfota runt om (vilket stallet sagt flera gånger).
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:21   #24
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 793
Sharp$: 37725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men det du som spelare ska bedöma är om den har betydligt större chans att vinna än någon av de andra hästarna tillsammans har. Bra chans är väl inte tillräckligt för att som spelare spika en av omgångens megafavoriter. Hittar man anledning att fälla en sådan är det väl givet att försöka. Bedömer man som du tycks göra att den bara vinner så spikar man.
Med så många "klara" favoriter som idag så finns bara ett sätt att spela: flerbong endast för sexrättspotten. Tro mig: jag vet hur jag ska bedöma mina spel
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:22   #25
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 164
Sharp$: 57050
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Breeders Crown försök och viktigast ta sig vidare, bland de 6 första. Därför blir mina spikar i de två avdelningar där dessa ej körs.
Bimingham (8%) och Shaq Is Back (29%).

Birmingham går bra efter lite vila, 4/8 segrar då. Anmäld ¢¢ idag, ensam på volten, har hoppat i senaste 2 starterna från start. Frågat Jimmy om skoanmälan stämmer, inget svar än.

Shaq spets och slut.
Birmingham var ingen av dom som Bergh nämnde som midsommarhelgens heta chanser i sin krönika igår. Men å andra sidan kanske det beror på att dom tänker vinna med den (har ju hänt förr från Berghstallet).
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:25   #26
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 164
Sharp$: 57050
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Med så många "klara" favoriter som idag så finns bara ett sätt att spela: flerbong endast för sexrättspotten. Tro mig: jag vet hur jag ska bedöma mina spel
Ok. Lycka till. Jag hittade inget värde i omgången. Hade nog också testat en V6a ändå om det funnits jackpotpengar i 6 rättspoolen, men det gör det inte, och då känns det som att det räcker att njuta av den fina sporten idag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:26   #27
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Breeders Crown försök och viktigast ta sig vidare, bland de 6 första. Därför blir mina spikar i de två avdelningar där dessa ej körs.
Bimingham (8%) och Shaq Is Back (29%).

Birmingham går bra efter lite vila, 4/8 segrar då. Anmäld ¢¢ idag, ensam på volten, har hoppat i senaste 2 starterna från start. Frågat Jimmy om skoanmälan stämmer, inget svar än.

Shaq spets och slut.
Spelvärda spikar i alla fall, däremot är jag lite tveksam till Shaq vs Piraten på distansen. Känns som det kan bli tunga ben till slut? Romeus borde ha vettig chans att spåra runt om annars? Björn sitter nöjd som 2:a bakom.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:27   #28
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 793
Sharp$: 37725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ok. Lycka till. Jag hittade inget värde i omgången. Hade nog också testat en V6a ändå om det funnits jackpotpengar i 6 rättspoolen, men det gör det inte, och då känns det som att det räcker att njuta av den fina sporten idag.
Tack! Funderar på om jag ska stå över V6 och endast lira en flerbong V4. Antingen enkelrad eller två pållar i sista.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:28   #29
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Birmingham var ingen av dom som Bergh nämnde som midsommarhelgens heta chanser i sin krönika igår. Men å andra sidan kanske det beror på att dom tänker vinna med den (har ju hänt förr från Berghstallet).
Perfekt! Kan ju inte bli bättre
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-20, 13:34   #30
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Spelvärda spikar i alla fall, däremot är jag lite tveksam till Shaq vs Piraten på distansen. Känns som det kan bli tunga ben till slut? Romeus borde ha vettig chans att spåra runt om annars? Björn sitter nöjd som 2:a bakom.
Tror Shaq blir svårslagen idag om finfin bana men visst hade kort distans känts tryggare. Kul chansspik, inte kul att låsa loppet med två mest streckade.

Ja, Romeus borde vinna lätt men nu ska jag sikta på lite cash ist. Tror den håller spets med solfjädereffekt men inte säker på det... Blir en fleris V6 med den som spik med men inte på det större.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td