|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Vilket odds på Daniels vinnare på Lindesberg!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Snyggt på den luckan/galoppen på upploppet, och fina 12 ggr
|
|
|
|
#33 |
|
Jag kör på On Track Piraten i sista. Borde ha en bra chans att ta ner Shaq.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Banned
|
Citat:
Va också lite inne på dem. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
![]() Shaq är faktiskt inte en av favorithästarna hos Daniel men kör på den iaf, Romeus, Call Me Keeper, Delicious , Windy Ways, Sorbet och Daley Lovin är det ♥ Lycka till! Senast redigerad av Helge den 2015-06-20 klockan 14:47. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Någon som vet vilka Spelvärde spikar idag?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
On Track Piraya är anmäld barfota bak för första gången i långloppet. När BG skrev sin krönika i aftonblaskan i onsdags var det den och Pacific Broline han trodde mest på idag.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Den har gått barfota bak en gång tidigare och då hoppade den. Slår knappast Time Machine.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Time Machine mötte väl å andra sidan inte mycket senast och fick loppet mer eller mindre kört i halsen om jag minns rätt. Westholm är väl heller inte världens mest taktiska kusk och just taktiska upplägg är ofta avgörande i dessa långlopp. Ingen bra storfavorit för mig därmed.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tror faktiskt i min enfald att det kan ge hyffsat idag, men det är väl snapsen som sitter i.
Spika Anders Svanstedt i första, nej tack!! Visst den va grym näst senast, men idag tror jag den blir lite mer påpassad av konkurrenterna och som det skrevs ovan. Äpplet faller lååångt från trädet här. Avd2 Romeus ska vara överlägsen, men jag vågar inte lämna Untersteiners båda utanför. tycker han låter så läskigt nöjd och stallformen har återkommit. utgång på Romeus dock. Avd3 Olympia Tilly är ju klart bästa hästen och kan vara ett spikförslag, men kör nog bara utgång. Draget i omgången, Adrians Girl!!! Tobbe upp på Bergharns har funkat tidigare, bra fart. OM felfritt. Avd4 Svårt, blir många. Lyfter upp Helges drag Brírmingham Avd5 AL Dente först häst, givet på kapacitet och gamla meriter. MEN 2 Secret Mission med rycktussar, läste att den svarat grymt på det Avd6 1 eller 10, eller båda!!! |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vilka tips.....det kommer.....
Al Dente On Track Piraten Time Machine Så ovärt att skriva inlägg om, brakfavoriter.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Kör ett litet system idag
10 1 2,4,5,6,7 5,6,14 1,2,3,4,6,7,8,10,12 10 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hoppas Svanstedt blir bötfälld för att inte ha anmält balans på sina hästar idag även om det inte handlar om någon mörkning.
|
|
|
|
|
|
|
|