Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-23, 10:16   #181
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Nu är det ju irrelevant, jag syftade på att du snackar tider en dag som denna och inte har någon koll vilka tider Daley gjort. Jag tycker också Nuncio är bättre, men som sagt så var inte det jag syftade på.

Minns ju din rå diss av tvåan i Elitloppet också, som skulle vunnit om inte kusken var tvungen att ta upp i mitten på upploppet.

Tyckte bara det var märkligt att det var några ruskiga prestationer igår och ni fokuserade på Daley Lovin. Sen började folk prata om att det skulle bli en ruskig match mellan Daley och Nuncio när det en vanlig dag skiljer 40 meter. Nuncio är en ruskig undantagshäst med närmare 16 mille på kontot som 4-åring, känns inte rättvist mot Daley Lovin att jämföras där
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-23, 10:20   #182
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Tyckte bara det var märkligt att det var några ruskiga prestationer igår och ni fokuserade på Daley Lovin. Sen började folk prata om att det skulle bli en ruskig match mellan Daley och Nuncio när det en vanlig dag skiljer 40 meter. Nuncio är en ruskig undantagshäst med närmare 16 mille på kontot som 4-åring, känns inte rättvist mot Daley Lovin att jämföras där
Jag fokuserar på det som intresserar mig, vad andra fokuserar på får stå för dem.

Att Nuncio är mycket bättre är det inget snack om.

Sen är det inte rättvist att snacka pengar om en häst som varit i USA och kört heller.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-23, 10:21   #183
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Jag fokuserar på det som intresserar mig, vad andra fokuserar på får stå för dem.

Att Nuncio är mycket bättre är det inget snack om.

Sen är det inte rättvist att snacka pengar om en häst som varit i USA och kört heller.
Daley Lovin har väl kört ett antal lopp i USA också dock?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-23, 10:31   #184
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Hoppas Daley Lovin kan bli att räkna med i Elitloppet nästa år får jag väl avsluta med och hoppas Redén kan låta någon annan köra hans topphästar för jag tror dom får klart större chans att vinna storlopp då.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-23, 10:32   #185
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 1009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Nej du, Spelvärde spikade Truculent. Smilin Eli rankad trea, som andra b-häst.
Daley var utanför V64 om du menar den, inga tips dit.
Så långt är jag också med, men jag menar spelvärdes tidigare kommentarer som du med all säkerhet också läst
kallekula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-23, 10:33   #186
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Hoppas Daley Lovin kan bli att räkna med i Elitloppet nästa år får jag väl avsluta med och hoppas Redén kan låta någon annan köra hans topphästar för jag tror dom får klart större chans att vinna storlopp då.
Visst är det så, samma gäller Nuncio tror jag.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-23, 10:35   #187
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Visst är det så, samma gäller Nuncio tror jag.
Japp håller med, både Redén och Melander måste inse att deras styrkor sitter i tränandet och inte körandet.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-23, 10:51   #188
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kallekula Visa inlägg
Så långt är jag också med, men jag menar spelvärdes tidigare kommentarer som du med all säkerhet också läst
Efter 7 starter i Sverige så kan nog alla bedöma hästen fina prestationer utan att läsa någonstans. Du med va?

Mina favorithästar hos Daniel är Delicious U.S, Call Me Keeper, Daley Lovin, Windy Ways och Sorbet. Det är topp 5 hos mig personligen.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td