|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 | |
|
Citat:
Runt 5e-val på de spelformerna.
|
|
|
|
|
#107 |
|
Nja. Den är betydligt hårdare spelad på t ex V4 som hade ett tidigare spelstopp.
Att det lyser dubbelrött är ingen bra förklaring att den "missades" av spelarna just på V5.
|
|
|
|
#108 |
|
Gå felfritt nu Smilin Eli så man får se vad du är för en fin filur
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Oddsen får dåliga på Truculent mot Vivo Per Lei så skiter i dd.
Redéns i dd 1 och den som travtjänsten tydligen skriker om måste ha gått framåt något enormt då, för dels mötte den inga elithästar på Gotland. Staro Bobcat vann och Paramount var väl favorit. Truculent är en häst av helt annan kaliber än dom i alla fall. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
Daniel kusk Daniels stallform?
|
|
|
|
#112 |
|
6 mot 5! (an vinner inte med Reden i förarsätet
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Jag är mer tveksam till hästen än kusken med dagens förutsättningar. Den har väl sina meriter i USA i kortlopp dessutom. Men kul om den ger ett waowwww intryck idag för det gjorde den inte på Gotland.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Vilket lopp. Redéns grymt förbättrad och Truculent enorm efter det loppet (vad tänkte Lövgren ?). Ludde fick loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Ingen "lunk" hur som helst men eftersom jag lagt pengar på Redéns på dubbeln blev jag litet less på utgången (och styrningen).
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Smilin Eli får VG av mig kusken också (Helge)
|
|
|
|
|
#119 |
|
Vad hade Lövgren för tanke med det där? För mig fullkomligt obegripligt.
Roligt att se Smilin Eli vara så bra. Reden ger dock bort loppet till Ludde. Inte dom mest begåvade kuskarna men grymma hästar iaf... |
|
|
|
|
|
|
|