Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-24, 08:28   #16
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Svårt att ta längder från bakspår vilket vi bla fick ett bevis på igår!
Photoboy spetsar släpper till stallkamraten som rinner undan!
Inte när det blir överpace! Då är det jätteenkelt från andra ut för en barfotad häst i kanonform!!
__________________
Twitter: @sharpsdoob

Senast redigerad av doob den 2015-06-24 klockan 08:29.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 10:49   #17
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 40
Sharp$: 194
Standard

Så här initialt så får ja nog säga att jag är förvånad att inte tokio hotel är favvo i första? Eller e det bara jag ? Bra spik odds på den.. tror ja köper den
parsalian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 10:51   #18
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Jag skulle inte strecka Gantab på tre och Jormas åker heller inte med!

Nej jag skulle välja 7 Doublestar Rapida istället!
Hästen har spetsläge och möter lite lättare motstånd! Fick stryk av Be Spontaneous sist och den hade väl varit favorit här? Värsta motbuden som du nämner har 20 att ta plus diffus form båda två! Raggamuffin är behandlad efter dålig insats och Research hysteriska formtopp är över sedan länge men kan såklart vinna ändå på ren grundkapacitet och Goop!

Kolgjinis har nog knappast lyssnat till min kritik mot dom, även om dom absolut har noterat det (haft lite hätsk ordväxling med kidsen på Twitter), men nog är deras styrningar lite mer vårdade på slutet och stallformen är klart bra!

Doublestar Rapida är klart tredjestreck! Dessutom helt tappad på strecken och därmed värdemässigt mycket bra! Endast 7% i skrivande stund!
Varför i helvete skulle dom lyssna på dig för?
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 11:26   #19
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Värdemässigt bästa spiken i omgången - avd.8:

9 Holy Heart - Claes Svensson 4%

Claes Svensson körde bort fina pengar för mig i lördags och ikväll är det dags för avbetalning!

Holy Heart är stadigt uppåt i form och har bricka 9 auto! På framspår är det jämnt streckat mellan 1, 2, 3, 4 och 5! Bakom dessa är det soprent i strecklistan!

Vi går igenom favoriterna och varför dom inte slår Holy Heart!

1 Rapide Le Tour - hysterisk formtopp men hade gärna sett längre distans. Dessutom helt chanslös på spets och hästen blir kvar invändigt!
2 Photoboy - Tar spets och vill helst släppa till stallkamraten 3 Stay Alert! Vinner inte! Har vikit ner sig många många gånger och ingen skalle! Hänger mest med sista 500!
Omgångens mest överstreckade!?
3 Stay Alert - bättre rykte än förtjänat! Fin vid vinst i maj men har sedan galopperat två gånger vilket förbryllar P.U. Laddas för att överta från nämnda Photoboy men något står inte rätt till med hästen! Tror den felar igen ikväll! Överstreckad!
4 Fossens Bonus - Jättefin häst men ej i toppform! Grundkapabel men startas mot form. Balansmässigt väntar man med skoryck och andra växlar! Nyligen struken för hälta! Jagar spets och Jakobsson vet att hans chans är att ta sig förbi Untersteiners båda annars väntar dödens! Kommer sätta upp fart från start och bränner sitt krut där!
5 Staro Hey Joe - har mycket bra form men hamnar lite på vingel från femte? Tycker också att hästen är bättre över medeldistans! Haugstad upp är heller inget plus! Är hett platsbud och blir som vanligt tvåa-trea...?

9 Holy Heart har absolut toppform och man kommer köra barfota runt om och med samma huvudlag! Hästen har gjort fem starter i år och varit bra i samtliga! Man meddelar stadig formutveckling och även om hästen är lite känd för att vara spetshäst så är det överdrivet! Har gått bakifrån i samtliga årets starter! 6/4 avgjorde hästen MYCKET ENKELT från samma läge på tiden 1.13,4 2140! Gick mycket starkt sist på Vaggeryd från fjärde utvändigt!

Nu rygg på startsnabba Photoboy och jag tror Svensson sitter i andra ut efter 500 meter! Där kan Holy Heart gotta sig till upploppet för att vrida ut och vinna säkert!
Jag! Håller! Med! Dig!
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 11:29   #20
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Inte när det blir överpace! Då är det jätteenkelt från andra ut för en barfotad häst i kanonform!!
Vilken häst körs i dödens så det blir överpace?
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 11:46   #21
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Vilken häst körs i dödens så det blir överpace?
Fossens Bonus kanske?

Eller Indian Nalan brukar väl köras offensivt eller blandar jag ihop den med någon annan kanske?!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 11:51   #22
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Fossens Bonus kanske?

Eller Indian Nalan brukar väl köras offensivt eller blandar jag ihop den med någon annan kanske?!
Fossens Bonus inte toppad till detta, så den tror jag inte. Rapide Le Tour hade ju vart given dödens-häst från ett annat spår, knappast nu.

Tyvärr för Doob tror jag den enda som har lite intresse av att trycka upp tempo är Staro Hey Joe, men frågan är om den ens hinner fram i dödens i ett tidigt skede då det luktar vingel från start.

Nä, jag tycker det ser bra ut för Untersteiners i detta lopp, de kommer styra & ställa, vem av dem som är först i mål tycker jag dock är svårt.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 11:53   #23
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Fossens Bonus inte toppad till detta, så den tror jag inte. Rapide Le Tour hade ju vart given dödens-häst från ett annat spår, knappast nu.

Tyvärr för Doob tror jag den enda som har lite intresse av att trycka upp tempo är Staro Hey Joe, men frågan är om den ens hinner fram i dödens i ett tidigt skede då det luktar vingel från start.

Nä, jag tycker det ser bra ut för Untersteiners i detta lopp, de kommer styra & ställa, vem av dem som är först i mål tycker jag dock är svårt.
Tvilling klar!!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 11:55   #24
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1672
Standard

Kan väl vara så att Claes säger åt Marie med 7 cinzano att gasa så mkt det bara går????
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 12:02   #25
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrgump Visa inlägg
Kan väl vara så att Claes säger åt Marie med 7 cinzano att gasa så mkt det bara går????
Jo visst, allt är såklart möjligt. Sen ska man väl ha i åtanke att ex Photoboy har en helt annan hårdhet än många av de andra konkurrenterna.

Är skillnad på att nöta på i lopp där förstapriset ligger på 100k (även 200k) kontra ngt lopp på en "mindre" bana med ett förstapris på 20k.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 12:05   #26
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrgump Visa inlägg
Kan väl vara så att Claes säger åt Marie med 7 cinzano att gasa så mkt det bara går????
Men då blir det väl ramaskri - "STALLKÖRNING!"
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 12:15   #27
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Jag skulle inte strecka Gantab på tre och Jormas åker heller inte med!

Nej jag skulle välja 7 Doublestar Rapida istället!
Hästen har spetsläge och möter lite lättare motstånd! Fick stryk av Be Spontaneous sist och den hade väl varit favorit här? Värsta motbuden som du nämner har 20 att ta plus diffus form båda två! Raggamuffin är behandlad efter dålig insats och Research hysteriska formtopp är över sedan länge men kan såklart vinna ändå på ren grundkapacitet och Goop!

Kolgjinis har nog knappast lyssnat till min kritik mot dom, även om dom absolut har noterat det (haft lite hätsk ordväxling med kidsen på Twitter), men nog är deras styrningar lite mer vårdade på slutet och stallformen är klart bra!

Doublestar Rapida är klart tredjestreck! Dessutom helt tappad på strecken och därmed värdemässigt mycket bra! Endast 7% i skrivande stund!
Enligt aftonblaskan och V86 intervjuerna startar inte Doublestar Rapida?!? Inte struken på atg!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 12:23   #28
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4271
Standard

Däremot har dom INTE skrivit nåt om att Rusty Dust är struken, som ÄR det. Sommarjobbare?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 12:25   #29
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Däremot har dom INTE skrivit nåt om att Rusty Dust är struken, som ÄR det. Sommarjobbare?
Fyfan jävla cirkus, jag tar en kall och går ut på ballen. Detta är skandal!
__________________
Twitter: @Filmtokig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 12:40   #30
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1672
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Men då blir det väl ramaskri - "STALLKÖRNING!"
Tror iofs på mer stallkörning mellan far och son Untersteiner..som tex igår när Johan släppte ut son far som hamnat rygg ledaren och om det varit vilken annan som helst, så hade Johan täppt till den luckan..
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td