|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Aha då får man skylla på reijo
men han hade fortfarande. Kunnat gå i 3.e spår hela loppet och ändå vinna med dåligt trav , laga hästen får dom efter loppet nu har ja inte spelat men ändå, känner med alla som spikar den bästa hästen så får den inte vinna
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Ja det var inte det mest klockrena loppet han kört helt klart. Kan väl tycka att han borde ha tagit initiativet tidigare istället för Björn och sett till att hamna utvändigt ledaren istället för att bängla på chans.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Nu kör jag V&P på Beverly Boulevard, så får vi se om det var värt något...
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#112 |
|
Härligt! Fint med en skräll i det loppet, men synd på nian som jag hade som U-häst.
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Det var surt för Adrian att det blev galopp när den såg stenklar ut. Kanske han skulle tagit det lite lugnare, för den var ju helt överlägsen som det såg ut.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Fan vad leds jag blir... KUKHELVETE :(
Hade vinnaren på v86 men mitt vinnarspel på Beverly Boulevard gick åt helvete.. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Hade jag haft lite flyt så hade en spik och ett U suttit nu. Känns lite avslaget när det blir bakvänt.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Mm visst känns det så men Adrian är inte direkt känd för att hålla igen. Friskt vågat... Ingen bra början för mig hade lirat 9 som vinnare...suck!
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Ska bli kul att se Research nu.
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8425Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Björn utnyttjade springen och skaffade sig en kanonposition, vilket var helt enligt planerna. Finns inget Uffe kan göra åt det.
|
|
|
|
|