|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Jägersro
Bästa spik? bästa drag?
Nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
ser svårt och öppet ut ikväll...just nu tänker på Red Riding Hood och Blue Motion som spikar...
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Spikar nog Highlight Ås. & US Dollars.
Men tidigt ännu, så inget säkert.
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
svårt i kväll
maffioso face borde dock vara ett spik |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ludde strök 2 hästar för halsinfektioner, ingen risk att Maffioso Face är nedsatt oxå?
|
|
|
|
#8 |
|
U.S Dollars i sista är nog klar första gången dom kör utan skor på en love you avkomma brukar ge bra effekt plus att det redan är en bra häst för klassen. och favoriten i samma lopp går inte med optimal balans. tack för kaffet
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
![]() Varför ska han testa barfota i ett lopp som ger 30 k? Har Lövgren något lopp i sikte? Vad tror Olle? |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Blue Motion blir den enda spiken ikväll...
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jag är inte direkt påläst idag men att spika en favorit från bakspår under sommaren på kort distans, samtidigt som det är Jägersro, är väl inte direkt klokt? Eller? Jag har för mig att hästen är lite väl krånglig dessutom.
Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Risken är att Xlnt Chili Tripel är för bra, men 7% på Mad Neo känns intressant.
Går Takter 15 från spets är det kanske inte så lätt plocka honom från dödens.
|
|
|
#13 |
|
Ni som tänkt spika Lövgren i v 64 4 i tron att hästen får spets får tänka om!
Idag är det "paybacktime" från Takter som jag tror till 99.9 % kommer svara spets oavsett hur mkt Lövgren trycker på. Källa: Truculent vs Monster Drive Takter vs Lövgren häromdagen...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Crown of Vicotory är dagens roliga chansspik!
(Kanske ingen bra kusk att luta sig mot), men spets bör den få, barfota runt om, och kan bli strul för favoriten. Sund spik är väl som många redan nämnst, U.S Dollars i sista.
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|