|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Slänger in en chansrad idag som kan ge lite pengar.
1,2,3,4,5,6,7,9 1,2,3,4,5,8,10,11 Nancy America 1,2 Neptunus Face Light Brodde |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5) |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jag tror inte det ska utgöra några större problem bara kusken kör till i tid.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
|
Tycker att första V64-avdelningen ser öppen ut. Jag är nere på 4 Kimono Pearl och 10 Pippi (ute mot hårdare motstånd än det här senast).....det kommer att bli dyrt det här...
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tänk om det är så enkelt som att Goop blir släppt till ledningen och att ingen sedan gör något?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jag tror COM Åstad vinner första.
Perfekt att ha som utgång på tvilling.
|
|
|
|
#24 |
|
Jag helgarderar första så det är väl bara att spika Goop. Säkert stenklar.
Inne på detta 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 4,8,10,11 3,4 2 1,3,5,8 1 352 rader. Senast redigerad av draken den 2015-06-25 klockan 18:50. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banned
|
Sure, men jag hade tänkt att Ingves skulle behålla spets med 2 Paduca Dream och sen köra där så länge lampan lyser. Men det är klart, även om det är 1640 så kanske han tycker att ryggen på Björn är att föredra, istället för att tvinga honom att gå i dödens....? Eller kan man tänka sig att Untersteiner och Takter också laddar? Att det blir rejäl körning...ja, du kanske har rätt. De kör loppet i halsen på Björn...
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
Härligt att se Peter Ingves...kanske kan hoppas på att han tar emot Björn i nästa då?...;-)
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
5.True Blue For You med Goop i andra är ett måstestreck. Bra spår och barfota. Dock bäst på sprinterdistans men ändå värd att ha med!
Piccadilly Carjan i tredje, barfota ffg. Platsspel (kanske en liten slant vinnare) till långt över 10ggr (82ggr vinnare) är inte helt fel. Lycka till boys änd görls! |
|
|
|
|
|
|
|