|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Men vilken jävla pajas som släpper...suuuuuck..fy fan vilken tragisk kusk
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Flemming hade verkligen nåt att köra med - oerhört fint intryck.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Det här är en av nackdelarna med open-stretch. De tänker att de ändå kommer att få chansen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ja men det kommer dom ju? Men sen kan man vända på det, en favorit i dödens eller en favorit som får bestämma i spets? vad är bäst.
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Hur fort går det första 200m? För mig ser det ut som full laddning.
Sedan ska han ju runda BG. Ryckigt kört och jag förstår att han inte vill svara Ludde när han kommer. ( Eftersom han vet hur Ludde är! ) Men redan där var såklart vinstchansen demolerad. Dåligt spelat av undertecknad helt enkelt. Men jag förstår ändå kusken.
|
|
|
|
#69 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Så j-a pisstråkiga lopp som det är för det mesta på Åby p.g.a Open Strech, det är fan ett under att inte hästkrakarna själva somnar ute på banan........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Precis det jag menade!
|
|
|
|
|
#72 |
|
Oavsett hur de andra körde (kanske i halsen på den) så gjorde hästens rörelsemönster fint intryck på mig.En Revenueavkomma...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Speedyearl (+3) |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Lövgren kommer till start med en häst som vunnit 3 av sina 4 starter, får ledningen helt gratis men släpper varvet kvar när värsta konkurrenten ställer frågan?!
Flemming lär väl knappast idiotköra om han får svar med en häst som startat 3 ggr?! Nej jag har länge haft Lövgren som en kusk jag inte gillar eller kommer "rätt" på men nu hamnar han högst på listan över kuskar jag ogillar!! |
|
|
|
|
|
|
|