Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-04, 18:27   #271

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
Missa inte Club75 med MALLA i spetsen..
Ironi?

7-5 ?

Ser framför mig Sven Melander och Åke Cato begrundandes vad som finns i botten av glaset
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 18:31   #272

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Wink

Efterhandare

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Speedyearls du är Sharps "efterhandarekung". Grattis oavsett. Men meningen med att skriva i efterhand?
Jag kan också lägga ut efterhandare om intresse finnes - Idag var jag
väldigt nära ett gäng 4:or. Nya tag...

Mvh Uffe-E
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 20:54   #273

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Grattis stekel! Hur var ditt system idag? Kan du posta de? Riktigt nyfiken, letat igenom hela tråden haha. Fan jag följde ju dina ideer idag! Ändå brände man
Exakt så här blev det idag. Sent påläst sista timmarna innan spelstopp (hade inte lirat alls om det inte blivit jackpott från i torsdags) så det blev inte en massa ändringar som det brukar bli.

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
V75-1
Konstigt att Carabinieri är så klar favorit. Är bäst, men det krävs att de kör riktigt fort där framme eller att Peter styr fram till dödens tidigt för vinst. Och även om de kör fort kan det vara så att de klarar det och håller undan. 46% är mycket, så mycket bättre än sina motståndare som är vikta för spets är han inte! Jag utgångar Björn som lär sitta i ledningen och är mästare på att dirigera V75-lopp!

V75-2
Lågklassigt sprintlopp - då tänds skrällampan! Rollar loppet och utgångar troliga ledaren efter en bit, MT Jordan.

V75-3
Inte ofta jag viktar på Haugstad men nu gör jag det då han är långtifrån favoritspelad och borde ha bra chans att dirigera runt om ifall han inte hoppar i starten. Fyller på med övriga försöksvinnare. Spring Kronos tror jag behöver lite godis av Fabrice för att kunna vinna där bakifrån, men det kan han mycket väl ha fått också.

V75-4
Spirit Real runt om väldigt troligt och väl motiverad utgång, men absolut ingen spik. För det är ju heltokigt tunnstreckat bakom. Plockar alla på framspår och Merlin som sitter i ryggen på ledaren.

V75-5
"Heltäcker" med 3,4,7,8,9,12 och utgångar Bren Derlin Damm som är osäker men som går barfota och bara ska vinna det här om han går felfritt och inte tappar alltför mycket i starten. Part Nan Angelen är ännu en konstig storfavorit som gjorde en riktigt slät figur när han blev nerspeedad senast.

V75-6
1,2,4,5,7,9 känns heltäckt i silver. Tror Remember My Name får problem att ta hand om spets och att det är Quick Fix som sitter där efter 500. Utgång på spetshästen!

V75-7
Singlar El Mago som visat sin storhet gång på gång och saknar motstånd av framspårsekipagen (=spets och slut efter en bit). Magiccarpetride annars mycket intressant och klart spelvärd till 9%! Kan bli en DD-slant där. Tror den har bättre vinstchans än klara andrahandaren Indigious.

Lycka till idag!
Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Äh vad ska jag med Part Nan Angelen till förresten, den är ju grymt överbetrodd. Stryker den helt och hållet!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-05, 05:50   #274

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Stochampionatet är ett grupp1 lopp där man kan få dispens att tävla trots avstängning, så räkna inte bort Örjan ännu.
Gammal 2015-07-05, 09:35   #275

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Stochampionatet är ett grupp1 lopp där man kan få dispens att tävla trots avstängning, så räkna inte bort Örjan ännu.
Jo, det får han nog men missar trippeltravets lördag och söndag med en massa andra uppsittningar.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-05, 09:58   #276

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jo, det får han nog men missar trippeltravets lördag och söndag med en massa andra uppsittningar.
Det är väl läge för semester för Örjan. Visst är det trippeltrav med 2xV75, och därmed hyggliga prispengar, men det är ju inte mer än så heller.
Gammal 2015-07-05, 10:23   #277

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Vid seger ska jag bjussa på en bira om vi ses på en travbana nån gång Nu ska jag ut och kolla lite Powermeet-bilar innan det blir travdags Ha de så länge
Jag blev iaf inte skyldig nå öl
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td