|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Mina förslag i samma avdelningar
Pantarei Ans (IT) (15.6 %) Carabinieri Neutron Broline till 13.3 % Twin's Zindy Deepdish (US) (16.9 %) Empress Brodda Stay Alert (6.9 %) Staro Italy Tootsie* (DK) (8.5 %) Tootsie ![]() Quick Fix (21.9 %) Super Otto Lycka till ! |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
V75-1
Konstigt att Carabinieri är så klar favorit. Är bäst, men det krävs att de kör riktigt fort där framme eller att Peter styr fram till dödens tidigt för vinst. Och även om de kör fort kan det vara så att de klarar det och håller undan. 46% är mycket, så mycket bättre än sina motståndare som är vikta för spets är han inte! Jag utgångar Björn som lär sitta i ledningen och är mästare på att dirigera V75-lopp! V75-2 Lågklassigt sprintlopp - då tänds skrällampan! Rollar loppet och utgångar troliga ledaren efter en bit, MT Jordan. V75-3 Inte ofta jag viktar på Haugstad men nu gör jag det då han är långtifrån favoritspelad och borde ha bra chans att dirigera runt om ifall han inte hoppar i starten. Fyller på med övriga försöksvinnare. Spring Kronos tror jag behöver lite godis av Fabrice för att kunna vinna där bakifrån, men det kan han mycket väl ha fått också. V75-4 Spirit Real runt om väldigt troligt och väl motiverad utgång, men absolut ingen spik. För det är ju heltokigt tunnstreckat bakom. Plockar alla på framspår och Merlin som sitter i ryggen på ledaren. V75-5 "Heltäcker" med 3,4,7,8,9,12 och utgångar Bren Derlin Damm som är osäker men som går barfota och bara ska vinna det här om han går felfritt och inte tappar alltför mycket i starten. Part Nan Angelen är ännu en konstig storfavorit som gjorde en riktigt slät figur när han blev nerspeedad senast. V75-6 1,2,4,5,7,9 känns heltäckt i silver. Tror Remember My Name får problem att ta hand om spets och att det är Quick Fix som sitter där efter 500. Utgång på spetshästen! V75-7 Singlar El Mago som visat sin storhet gång på gång och saknar motstånd av framspårsekipagen (=spets och slut efter en bit). Magiccarpetride annars mycket intressant och klart spelvärd till 9%! Kan bli en DD-slant där. Tror den har bättre vinstchans än klara andrahandaren Indigious. Lycka till idag!
|
|
|
|
#125 |
|
Äh vad ska jag med Part Nan Angelen till förresten, den är ju grymt överbetrodd. Stryker den helt och hållet!
|
|
|
|
#126 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
Det är inte varje dag man är kalas i Halmstad. Olle vart är du?
|
|
|
|
#128 |
|
Fel av mig Tino är det ju som kör Deepdish såklart! Jaja, det ser jag som ett litet plus jämfört med Kenneth så det blir nog bra
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Hela ATG gänget har spikat Carabinieri, snacka om att dom försöker hitta fördelar i allt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
denfete (+2) |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Nu kan det sluta hur fan som helst alltså
|