Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-04, 14:00   #121

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
såg riktigt bra ut men jag tror aldrig den plockar ner björns eller örjans från spets om loppet blir normalkört
Fast ingen av dom såg speciellt roliga ut. Vågar du chansa bort den?
Manprinsen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 14:02   #122

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Visa inlägg
Vi får väl se hur många som vinner Lycka till med spelet!
Mina förslag i samma avdelningar
Pantarei Ans (IT) (15.6 %) Carabinieri
Neutron Broline till 13.3 % Twin's Zindy
Deepdish (US) (16.9 %) Empress Brodda
Stay Alert (6.9 %) Staro Italy
Tootsie* (DK) (8.5 %) Tootsie
Quick Fix (21.9 %) Super Otto

Lycka till !
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 14:02   #123

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Fast ingen av dom såg speciellt roliga ut. Vågar du chansa bort den?
inga värmningsvinnare. nä plocka bort håller inte nerverna för. utgång på goop dock som jag har som spetsfavorit. rolig skräll är romeo amok som kan sitta i rygg ledaren
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 14:10   #124

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

V75-1
Konstigt att Carabinieri är så klar favorit. Är bäst, men det krävs att de kör riktigt fort där framme eller att Peter styr fram till dödens tidigt för vinst. Och även om de kör fort kan det vara så att de klarar det och håller undan. 46% är mycket, så mycket bättre än sina motståndare som är vikta för spets är han inte! Jag utgångar Björn som lär sitta i ledningen och är mästare på att dirigera V75-lopp!

V75-2
Lågklassigt sprintlopp - då tänds skrällampan! Rollar loppet och utgångar troliga ledaren efter en bit, MT Jordan.

V75-3
Inte ofta jag viktar på Haugstad men nu gör jag det då han är långtifrån favoritspelad och borde ha bra chans att dirigera runt om ifall han inte hoppar i starten. Fyller på med övriga försöksvinnare. Spring Kronos tror jag behöver lite godis av Fabrice för att kunna vinna där bakifrån, men det kan han mycket väl ha fått också.

V75-4
Spirit Real runt om väldigt troligt och väl motiverad utgång, men absolut ingen spik. För det är ju heltokigt tunnstreckat bakom. Plockar alla på framspår och Merlin som sitter i ryggen på ledaren.

V75-5
"Heltäcker" med 3,4,7,8,9,12 och utgångar Bren Derlin Damm som är osäker men som går barfota och bara ska vinna det här om han går felfritt och inte tappar alltför mycket i starten. Part Nan Angelen är ännu en konstig storfavorit som gjorde en riktigt slät figur när han blev nerspeedad senast.

V75-6
1,2,4,5,7,9 känns heltäckt i silver. Tror Remember My Name får problem att ta hand om spets och att det är Quick Fix som sitter där efter 500. Utgång på spetshästen!

V75-7
Singlar El Mago som visat sin storhet gång på gång och saknar motstånd av framspårsekipagen (=spets och slut efter en bit). Magiccarpetride annars mycket intressant och klart spelvärd till 9%! Kan bli en DD-slant där. Tror den har bättre vinstchans än klara andrahandaren Indigious.

Lycka till idag!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 14:14   #125

Stekels avatar

Standard

Äh vad ska jag med Part Nan Angelen till förresten, den är ju grymt överbetrodd. Stryker den helt och hållet!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-07-04, 14:17   #126

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
V75-1
Konstigt att Carabinieri är så klar favorit. Är bäst, men det krävs att de kör riktigt fort där framme eller att Peter styr fram till dödens tidigt för vinst. Och även om de kör fort kan det vara så att de klarar det och håller undan. 46% är mycket, så mycket bättre än sina motståndare som är vikta för spets är han inte! Jag utgångar Björn som lär sitta i ledningen och är mästare på att dirigera V75-lopp!

V75-2
Lågklassigt sprintlopp - då tänds skrällampan! Rollar loppet och utgångar troliga ledaren efter en bit, MT Jordan.

V75-3
Inte ofta jag viktar på Haugstad men nu gör jag det då han är långtifrån favoritspelad och borde ha bra chans att dirigera runt om ifall han inte hoppar i starten. Fyller på med övriga försöksvinnare. Spring Kronos tror jag behöver lite godis av Fabrice för att kunna vinna där bakifrån, men det kan han mycket väl ha fått också.

V75-4
Spirit Real runt om väldigt troligt och väl motiverad utgång, men absolut ingen spik. För det är ju heltokigt tunnstreckat bakom. Plockar alla på framspår och Merlin som sitter i ryggen på ledaren.

V75-5
"Heltäcker" med 3,4,7,8,9,12 och utgångar Bren Derlin Damm som är osäker men som går barfota och bara ska vinna det här om han går felfritt och inte tappar alltför mycket i starten. Part Nan Angelen är ännu en konstig storfavorit som gjorde en riktigt slät figur när han blev nerspeedad senast.

V75-6
1,2,4,5,7,9 känns heltäckt i silver. Tror Remember My Name får problem att ta hand om spets och att det är Quick Fix som sitter där efter 500. Utgång på spetshästen!

V75-7
Singlar El Mago som visat sin storhet gång på gång och saknar motstånd av framspårsekipagen (=spets och slut efter en bit). Magiccarpetride annars mycket intressant och klart spelvärd till 9%! Kan bli en DD-slant där. Tror den har bättre vinstchans än klara andrahandaren Indigious.

Lycka till idag!
Vilken ska Haugstad köra i 3:e?
Gammal 2015-07-04, 14:17   #127

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Det är inte varje dag man är kalas i Halmstad. Olle vart är du?
Gammal 2015-07-04, 14:21   #128

Stekels avatar

Standard

Citat:
Vilken ska Haugstad köra i 3:e?
Fel av mig Tino är det ju som kör Deepdish såklart! Jaja, det ser jag som ett litet plus jämfört med Kenneth så det blir nog bra

Gammal 2015-07-04, 14:23   #129

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Fel av mig Tino är det ju som kör Deepdish såklart! Jaja, det ser jag som ett litet plus jämfört med Kenneth så det blir nog bra
Alright, tänkte om det blivit ett kuskbyte där
Gammal 2015-07-04, 14:24   #130

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Det är inte varje dag man är kalas i Halmstad. Olle vart är du?
Olle har dragit till stranden.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 14:33   #131

Manprinsens avatar

Standard

Hela ATG gänget har spikat Carabinieri, snacka om att dom försöker hitta fördelar i allt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
denfete (+2)
Gammal 2015-07-04, 14:34   #132

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 642
Standard

Amatörer
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 14:34   #133

Manprinsens avatar

Standard

Nu kan det sluta hur fan som helst alltså
Gammal 2015-07-04, 14:35   #134

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2412
Standard

Citat:
Hela ATG gänget har spikat Carabinieri, snacka om att dom försöker hitta fördelar i allt
Efter 2 omstarter så varför inte
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-04, 14:36   #135

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott Visa inlägg
Amatörer
ja de verkar inte vara sugna på att vinna stora pengara i alla fall mycket bra för oss då snacket smittar av sig
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td