Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-03, 13:08   #16

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Taskigt att Qravatt inte fick vinna, klart bäst i loppet.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 13:08   #17

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Qravatt var inte på travhumör idag...tur man spikat den då!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 13:17   #18

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1396
Standard

Citat:
Taskigt att Qravatt inte fick vinna, klart bäst i loppet.]
Förstår inte varför Bergh kör hästen i botten när han inte funkar , inte kul att se...
(helt off topic) men dagens film/youtube tips) 50 to 1 /Kentucky Derby 2009....Absolut värsta jag sett i hästväg -helt osannolikt ...se filmen och loppet ..Calvin Borel (Bo "rail"..)

Senast redigerad av Lazze den 2015-07-03 klockan 13:20.
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 13:36   #19

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2286
Standard

Qravatt

Jag tänker som ägare av hästen skulle jag vara glad för fina pengar som 3-4 ..Istället blir det 0kr pga Berg är på den med pisken och ska vinna trots att det var noll chance till vinst
solum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 13:50   #20

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4960
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
En kompis har starthäst idag på åkern så han bad mig analysera loppet. Så nu när jag gjort jobbet kan jag väl bjuda på det.

Bergsäker lopp ett.

Long Night Face Sparat i rygg på ledaren senast. Näst senast kördes till ledningen, trött i sista sväng men höll farten ganska bra. Drar lite spel på Bergh men borde inte hinna med.

Cojack TT. Bra efter galopp senast då den gick med in i mål. Chans

Serious Try. 2:a ut, rygg ledaren, lucka på upploppet och närmade sig hela tiden en torskade med huvud. Perfekt kört och maxutdelning. Chans

Gustaf Sisu Gjort tre bra nu. Fastnade i trött rygg senast, kom sedan tillbaka bra. Visat startsnabbhet. Står på tur och är 1:a utmanare

Big Finish Bra häst som ofta gör bort sig. Startsnabb men skall nog inte laddas från 8;a behöver tur härifrån.

Ella Hammering Var kanon senast på Rättvik. Är den lika bra igen vinner den ett sådant här lopp. Det är bara spåret som kan ställa till det. Lågt förtroende för kusken.

Laurentius Cavallo urdålig med bra resa senast.

Tack för bra info, körde 2,3,6,11 runt om på tvilling x 17 kr. Tvillingen 11-6 gav 54,96.
Gammal 2015-07-03, 15:33   #21

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1018
Standard

Kompisen hade ingen tur för Gustaf var moralisk. Vinner loppet om Bergh inte tar flygande eller släpper in i första sväng. Den tar vi med oss till nästa gång. Men han fick lite plåster på såret för han tog en hundring på tvillingen.

td