Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-03, 09:01   #1
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1004
Standard

Bergsåker 3/7


En kompis har starthäst idag på åkern så han bad mig analysera loppet. Så nu när jag gjort jobbet kan jag väl bjuda på det.

Bergsäker lopp ett.

Long Night Face Sparat i rygg på ledaren senast. Näst senast kördes till ledningen, trött i sista sväng men höll farten ganska bra. Drar lite spel på Bergh men borde inte hinna med.

Cojack TT. Bra efter galopp senast då den gick med in i mål. Chans

Serious Try. 2:a ut, rygg ledaren, lucka på upploppet och närmade sig hela tiden en torskade med huvud. Perfekt kört och maxutdelning. Chans

Gustaf Sisu Gjort tre bra nu. Fastnade i trött rygg senast, kom sedan tillbaka bra. Visat startsnabbhet. Står på tur och är 1:a utmanare

Big Finish Bra häst som ofta gör bort sig. Startsnabb men skall nog inte laddas från 8;a behöver tur härifrån.

Ella Hammering Var kanon senast på Rättvik. Är den lika bra igen vinner den ett sådant här lopp. Det är bara spåret som kan ställa till det. Lågt förtroende för kusken.

Laurentius Cavallo urdålig med bra resa senast.
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
allaballakaitoz (+1), dado (+2), mikaels (+10), MattiasB75 (+5), V75fahlle (+10)
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 10:06   #2
 
allaballakaitozs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 480
Sharp$: 1125
Standard

Någon med mer info ?
__________________
Micke Nybrink. Kungarnas Kung!
allaballakaitoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:25   #3
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

Förvånande att Bergh kör bfro med storfavven Te freddo i sista...3 försök bfro = 3X galopp(hur tänker han?)..Jag spikar emot , Triton sisa vinner.
L
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:26   #4
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
En kompis har starthäst idag på åkern så han bad mig analysera loppet. Så nu när jag gjort jobbet kan jag väl bjuda på det.

Bergsäker lopp ett.

Long Night Face Sparat i rygg på ledaren senast. Näst senast kördes till ledningen, trött i sista sväng men höll farten ganska bra. Drar lite spel på Bergh men borde inte hinna med.

Cojack TT. Bra efter galopp senast då den gick med in i mål. Chans

Serious Try. 2:a ut, rygg ledaren, lucka på upploppet och närmade sig hela tiden en torskade med huvud. Perfekt kört och maxutdelning. Chans

Gustaf Sisu Gjort tre bra nu. Fastnade i trött rygg senast, kom sedan tillbaka bra. Visat startsnabbhet. Står på tur och är 1:a utmanare

Big Finish Bra häst som ofta gör bort sig. Startsnabb men skall nog inte laddas från 8;a behöver tur härifrån.

Ella Hammering Var kanon senast på Rättvik. Är den lika bra igen vinner den ett sådant här lopp. Det är bara spåret som kan ställa till det. Lågt förtroende för kusken.

Laurentius Cavallo urdålig med bra resa senast.
Å vilken häst äger kompisen och vad tror man om den hästens chans?
Känns mer intressant!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:26   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Omgången som helhet ser halvt omöjlig ut, men inte helt.

-Lome Lykt ser ut som en vettig chansspik, men risken är väl att Bergh ställer på ordentligt och vinner på walk over. Kvickers Kaxe helt ostreckbar!

-Favoriterna i de sista två loppen ska väl ha ganska bra chans.

Avd 1,3,4 ser VIDÖPPNA ut. Både proposition och hästar skriker skräll här. Serious Try och Eliax ser väl ut som lämpliga utgångar ändå.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:27   #6
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Det börjar bli tight nu, bergsåker nu på e.m., Lycksele ikväll och Hoting i morgon.

Har sneglat lite på Bergsåker och som väntat så spikar jag min älsklingshäst LIENPILEN i avd 2. 17% helt perfekt

i avd 1 tycker jag att det bör garderas, 1-4-6-7-8-9 och ändå är man inte riktigt säker

Som sagt avd 2 så gillar jag 3 Lienpilen, men usch vilket motstånd, rena V75 kalibern
5 Lomelykt, 6 Höstbouffe, 8 Qravatt, 10 Kvickers kaxe

i avd 3 kan 10 Eliax vara en chansspik. Bra chans säger Pihlström.

avd 4 bör 12 Roxy LN vinna, efter senaste prestationen Också en chansspik. Om man gardera här så förordar jag penseln

avd 5 har 12 Fonzan Sund överlägsen fart, men strular ofta till det. 14 Flirtin Silvio är en som jag bevakar, borde ha vunnit senast på Sä för att jag skulle bli nöjd. 3-4-6-7 garderingar

avd 6 vill jag gardera favoriten Te Freddo Knick, med 5 Razror Kronos och 6 Triton Sisa bör räcka
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:36   #7
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1004
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Å vilken häst äger kompisen och vad tror man om den hästens chans?
Känns mer intressant!
Kompisen är med och äger Gustaf Sisu. De skall återigen köra barfota. Sedan provar de jänkarvagn f första gången. De tro på chans.

Trean skall tydligen laddas enl Börje på banan.

Så det låter som om det kommer gå för fort
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.

Senast redigerad av grönvitt den 2015-07-03 klockan 11:37.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:40   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37788
Standard

Nöjer mig med ett billigt system och spikar Serious Try (bra spår och vinner ofta), Qravatt (Lienpilen och Qvickers Kaxe värst emot, men Bergh brukar vinna något lopp på hemmaplan och det här ser ut att vara bästa chansen inom V65) samt Roxy L.N. (går med skor runt om vilket är en nackdel, men jag hoppas att kapaciteten är så pass mycket högre än hos motståndarna att det går ändå).
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:49   #9
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Så jävla irriterande att sexan inte får spets......
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:49   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
En kompis har starthäst idag på åkern så han bad mig analysera loppet. Så nu när jag gjort jobbet kan jag väl bjuda på det.

Bergsäker lopp ett.

Long Night Face Sparat i rygg på ledaren senast. Näst senast kördes till ledningen, trött i sista sväng men höll farten ganska bra. Drar lite spel på Bergh men borde inte hinna med.

Cojack TT. Bra efter galopp senast då den gick med in i mål. Chans

Serious Try. 2:a ut, rygg ledaren, lucka på upploppet och närmade sig hela tiden en torskade med huvud. Perfekt kört och maxutdelning. Chans

Gustaf Sisu Gjort tre bra nu. Fastnade i trött rygg senast, kom sedan tillbaka bra. Visat startsnabbhet. Står på tur och är 1:a utmanare

Big Finish Bra häst som ofta gör bort sig. Startsnabb men skall nog inte laddas från 8;a behöver tur härifrån.

Ella Hammering Var kanon senast på Rättvik. Är den lika bra igen vinner den ett sådant här lopp. Det är bara spåret som kan ställa till det. Lågt förtroende för kusken.

Laurentius Cavallo urdålig med bra resa senast.
Tack för Ella, lirade dock bara plats, men 5,50 får duga
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:52   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Men snacka om solklar omstart.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:53   #12
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Men snacka om solklar omstart.
För flygande?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:54   #13
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Men snacka om solklar omstart.
Inte första och knappast sista gången vi bevittnar Bergh köra på det viset från start!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 11:58   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Tidsschemat(tv-sändningar) som ligger i dagens trav gör att vi kommer att få se en del sånt här framgent...

Senast redigerad av mikaels den 2015-07-03 klockan 12:01.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-03, 12:03   #15
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Tidsschemat(tv-sändningar) som ligger i dagens trav gör att vi kommer att få se en del sånt här framgent...
Det konstiga är väl ändå att det varit relativt ovanligt fram tills senaste tiden. Men det klart, det räcker att några som kör ofta börjar använda sig av det för att det ska börja märkas på allvar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td