|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Solvalla måndag 6/7
Eller snarare V54. För inte torskar väl Backorder i första?
Hur ser väderförhållandena ut idag? Plattan i mattan
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
V4, Cash Gamble torskar knappast heller sålänge varken Origo Tilly eller Al Dente tävlar barfota igen. I en klass för sig!
Pacific lär ha finfin chans i sista också.. Ser favoritbetonat ut. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
V4 som vanligt flerbong.....kan dock ställa till det för en del favoriter om banan blir kladdig och det regnar.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jag fyller på då en tråd startade medans jag höll på med pekfingervalsen.....
Trökväder....så det blir till att spela på hästar :-) V64-1: Spika backorder och gå vidare? Jo kanske men jag vill nog ha med Bizzy Sisu v64-2: Mycket roliga på streckprocenten, 1 Andreas Boy, 6 Jagent, 8 Gigant Pround, 9 Västerbo Arthur och framförallt 14 Charlie Sisu som avgjorde senast på bästa vis men blev diskad för trängning. v64-3: Dags för Vision Fromentro..... kul spik! v64-4: Det här loppet blir jag inte klok på..... v64-5: Cash Gamble borde vara klar, melander kanske har Gross Weight iordning....... v64-6: Pacific broline borde väl vara klar men det finns ett par guldkorn. Tobin, Trading, Mellby och sedan så tycker jag Iller Tooma gick riktigt bra sist mot hårda hästar, fröken tillman kanske flyter vidare. __________________ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
nu är det fin bana, sedan kanske den inte tål så mycket mer regn men kommer det inget regn borde det vara bra bana.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banned
|
V64:2
Spårtrappa över 2640 meter. Favoriten har väl aldrig startat över lång distans? Reijo optimistisk, Lennartssons gick bra ifjol och Gigant Proud...? V64:3 Lennartsson verkar inställd på att köra offensivt - då kan det här vara en lika bra spik som en annan från åttondespår på V75 i helgen....även om det statistiskt sett ska vara omöjligt. Mystery Love besväras av en kass kusk, Linslusen ska tydligen köra barfota (och har slagit favoriten förut). V64:5 Svante kör bfro på Tycko. Kommer Jansson bra på det härifrån? V64:7 7 Trading kan vara nåt? Har tagit lugnts hitintills. 11 Tobin Kronos tror jag får det svårt.... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
V64:5
Svante kör bfro på Tycko. Kommer Jansson bra på det härifrån? Dundervärmning + brfr |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Banned
|
Provar en liten....
Registrerat spel Datum: Måndag 2015-07-06 Bana: Solvalla Spelform: V64, omg. 126 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 6 Backorder 2 1, 8 3 2, 3, 5, 6, 8, 10, 12 4 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 5 5, 6 6 10 Mellby Demon Vadet gäller startnummer 392 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 392,00 kr Kvittonummer: E744 95C2 1CA0 0850 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Slänger in en flerbong idag +V6
6 1,3,6 3,8 2,4,8,14 5 3 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banned
|
Inte för att någon av dem hade med utgången att göra...men det ser ju ut som att både Uffe och Haugstad sitter och chattar på mobilen - eller har fått en släng av tidig Alzheimer - när båda behöver rycka ut hästarna halvvarvet kvar när Erik Berglöfs tröttnar...man kanske ska föra in en ny innovation, en liten skärm på sulkyn som visar vad som händer i loppet?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Han är så äcklig ibland Peter Untersteiner... man glömmer bort att han ens är med i loppet och sen kommer han på upploppet
|
|
|
|
|
|
|
|