|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#436 |
|
Förstår mig inte på Lövgrens hästar. Förlorar när dom borde vinna. Vinner när dom inte borde vinna...
|
|
|
|
|
|
|
#437 |
|
Idag har karln en hästsko i arslet. Allt löser sig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#438 |
|
Forsgren vilken jobbig fan! Yrar hästar hit o dit i alla lopp och ingen av dom kommer i mål hahahaha
|
|
|
|
|
|
|
#439 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#440 |
|
Inte kul se en Stig H.-häst skrynkla ihop sig så där...
|
|
|
|
|
|
|
#441 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#442 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#443 |
|
Äntligen fick man vinna en slant på Alfas da vinci iaf! Den kostade mig 150k+ för ett halvår sen när den torskade som storfavvo i ett b lopp!
Fick sätta dubbeln iaf! |
|
|
|
|
|
|
#444 |
|
Banned
|
Var det här samma häst som tröttnade helt i dödens utanpå Tormento för några veckor sedan? Det är ju sånt här som får en att vilja lägga av helt med trav. En fullständig lallare som inte gjort nåt rätt i sulkyn på de senaste 40 V75-starterna sätter plötsligt dit två V75-vinnare under samma omgång. En häst som tröttnade fullständigt efter att ha gått i dödens i 600 meter på en klass III-häst är plötsligt helt överlägsen efter att ha gått i dödens på en av Sveriges bästa Stayers i mer än halva loppet. Att hästar kan vara sämre ibland, det kan jag förstå. Men att de är 120 meter bättre från en start till en annan, utan någon utrustningsändring, det är ju jävligt svårt att få ihop.
|
|
|
|
|
|
#445 |
|
Skön utdelning. Skrällarna kom i garderingsloppen. Alltid lätt i efterhand...
|
|
|
|
|
|
|
#446 |
|
Idag måste jag säga att svårighetsgraden var jävligt svår. Grattis om nån fixade 7:an!
|
|
|
|
|
|
|
#447 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#448 |
|
Skål broder.
|
|
|
|
#449 | |
|
Citat:
Your Highness, Robert Bi och Creatine kunde ju vara singelstreck... Som sagt lätt i efterhand!
|
||
|
|
|
|
|
#450 |
|
|
|
|